Błąd w imieniu-źle wydana karta - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 26 lut 2019, 9:59

Zamiast pierwszego imienia wpisałam w system drugie. Tak karta została zamówiona. W natłoku spraw, po prostu zawaliłam. Nie dopatrzyłam się błędu nawet wtedy gdy odebrałam przesyłkę. Klient kartę odebrał i w systemie widnieje jako "WYDANA". Teraz przyszedł i zwrócił uwagę że na karcie zgadza się pesel ale imię jest inne. Co w takiej sytuacji zrobić? Anulować kartę czy unieważnić z powodu błędu urzędnika? No i czy da się poprawić to imię w systemie bez wprowadzania nowego wniosku? Pomóżcie, proszę!
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR


Napisano: 26 lut 2019, 10:00

No i co z kosztami za przyznanie nowej karty?
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR

Napisano: 26 lut 2019, 10:27

zdarza się najlepszym, wkurzają te rubryki na 2 imię, tylko mylą, ale chodzi o to chyba żeby nie było za przejrzyście ;) , pytanie czy mu to będzie przeszkadzać, korzystanie z takiej kdr nie powinno być utrudnione, ale jak chce to trzeba anulować, ze względu na błąd urzędnika, Ale trzeba to zrobić z nowym wnioskiem z tego co pamiętam, chyba ze w międzyczasie cos się zmieniło i ktoś kto miał taki przypadek na czasie nas uświadomi ;) a kosztów w takim przypadku chyba nie powinniśmy naliczać...
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1757
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 26 lut 2019, 15:19

@domi26
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207267256 - mój temat xD

a konkretniej -> https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207257837
szersze wyjaśnienia -> https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207259922 -- tu masz w przypadku błędu imienia tak jak u Ciebie

POWODZENIA :P każdy się myli (miałem tak w zeszłym roku :( ) generalnie w sprawozdaniu wyszło ok, przeczytaj i zrób tak jak jest napisane, wskoczy ci tylko w sprawozdaniu, że anulowano z winy urzędnika (jeśli to twój bląd to tak wybierz) - koszty z tego co pamiętam się nie zmieniły, po prostu błąd i nowe zamówienie przy tym samym wniosku. Ja się pomyliłem w dacie ważności, byłem zły, ale no niestety taka praca, nikt nie robi tego celowo.
Ehh... dobrze, że jest to forum :P

@ubu
Z nowym wnioskiem? Hmm... czyli że w przypadku błędu w imieniu się robi inaczej niż pisała Herka ?:P
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 26 lut 2019, 15:39

Nie potwierdzam tylko że każdy się myli :lol: , nie miałem dziś czasu szukać wątków aby się utwierdzić co do tej kwestii, ale napisałem że nie jestem pewien i oczekuje kogoś kto będzie bardziej na bieżąco ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1757
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 26 lut 2019, 15:51

ubu pisze:Nie potwierdzam tylko że każdy się myli :lol: , nie miałem dziś czasu szukać wątków aby się utwierdzić co do tej kwestii, ale napisałem że nie jestem pewien i oczekuje kogoś kto będzie bardziej na bieżąco ;)
Haha, ojj ubu... będę czekał na temat, aż się pomyliłeś! Wytkne ci tą odpowiedź xD!
No niektóre odpowiedzi Herki powinny być w jakimś temacie z często zadawanymi pytaniami itp, albo więcej pytań i odpowiedzi powinno być na stronie MRPIPS
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 26 lut 2019, 16:03

Wyjaśniam. Bo źle mnie zrozumiałeś, a ja nie zastosowałem właściwej interpunkcji. :lol: Miało być: Nie..., (było to odpowiedzią krótką na zadane przez ciebie pytanie) potwierdzam tylko (tamtym nie do końca poprawnym - wcześniejszym wpisem) że każdy się myli ;) PS. Miałem na myśli, żeby było jasne że ja też ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1757
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x