Napisano: 10 maja 2019, 10:46
Witam.Pan złożył wniosek o dodatkową formę karty(elektroniczną) dla siebie, żony oraz 3 dzieci, wcześniej miał już przyznaną w formie tradycyjnej. Wprowadziłam wszystkie dane do nowego wniosku tj. elektronicznego, zapisałam, zatwierdziłam, następnie złożyłam nowe zamówienie, ale tu na tym etapie zauważyłam, że u jednego z dzieci pojawiło się nazwisko w formie żeńskiej np Kowalska Mateusz, pojawił się status do zamówienia. Zauważyłam, że narzuciło tą formę nazwisk, ponieważ w tym starym wniosku o kartę tradycyjną widniała taka forma.Co teraz należy zrobić z tą starą karta tradycyjną anulować ją, czy posiadacz błędnej karty musi ją zwrócić, jeśli tak to kiedy, natomiast co z nową kartą elektroniczną czy ją można jakoś edytować, czy na etapie do zamówienia trzeba wysłać zamówienie i dopiero potem zamówić poprawnie?