Błędne nazwisko,kiedy zwrot karty dużej rodziny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 10 maja 2019, 10:46

Witam.Pan złożył wniosek o dodatkową formę karty(elektroniczną) dla siebie, żony oraz 3 dzieci, wcześniej miał już przyznaną w formie tradycyjnej. Wprowadziłam wszystkie dane do nowego wniosku tj. elektronicznego, zapisałam, zatwierdziłam, następnie złożyłam nowe zamówienie, ale tu na tym etapie zauważyłam, że u jednego z dzieci pojawiło się nazwisko w formie żeńskiej np Kowalska Mateusz, pojawił się status do zamówienia. Zauważyłam, że narzuciło tą formę nazwisk, ponieważ w tym starym wniosku o kartę tradycyjną widniała taka forma.Co teraz należy zrobić z tą starą karta tradycyjną anulować ją, czy posiadacz błędnej karty musi ją zwrócić, jeśli tak to kiedy, natomiast co z nową kartą elektroniczną czy ją można jakoś edytować, czy na etapie do zamówienia trzeba wysłać zamówienie i dopiero potem zamówić poprawnie?
becik77
Praktykant
Posty: 5
Od: 09 lut 2018, 21:20
Zajmuję się: ŚW, ŚR


Napisano: 10 maja 2019, 11:11

zrób tak aby obie wersje były takie same i to nie ważne w którą stronę, zapytaj wnioskodawcę, czy mu to nie przeszkadza, czy może chce to zmienić i anulować tradycyjne kDR, aby zamówić poprawione
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 10 maja 2019, 11:53

ok, dziękuję. Zamowiłam elektronicznie bez tej osoby u której wystąpił bład.
becik77
Praktykant
Posty: 5
Od: 09 lut 2018, 21:20
Zajmuję się: ŚW, ŚR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x