Co ktos ma też "wiszące" w systemie karty jako nieodebrane?? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 09 maja 2019, 12:32

Cześć
Mam wiszące w systemie karty, które ktoś kiedyś odebrał ale obsługujący nie zrobił tego w systemie. Czy mogę zmienić status spraw na "zakończ obsługę"?
Agata23
Stażysta
Posty: 73
Od: 15 mar 2017, 23:29
Zajmuję się: św, FA


Napisano: 09 maja 2019, 13:04

czasem trzeba po kimś posprzątać ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 09 maja 2019, 13:09

jak mają status nieodebrane to osoby nie mogą z nich skorzystac, bo są nieaktywne. Nikt do ciebie sie nie zgłaszał, że karta mu nie działa?
Jesli faktycznie zostały odebrane to powinnaś zrobić wydanie a dopiero potem zakończyć obsługę. Niestety nie cofniesz się z datą wydania w systemie
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 09 maja 2019, 14:02

mkaz pisze:jak mają status nieodebrane to osoby nie mogą z nich skorzystac, bo są nieaktywne. Nikt do ciebie sie nie zgłaszał, że karta mu nie działa?
Jesli faktycznie zostały odebrane to powinnaś zrobić wydanie a dopiero potem zakończyć obsługę. Niestety nie cofniesz się z datą wydania w systemie
Ja bym po kimś nie poprawiał, nie znam sprawy, to nie ruszam. Być może ktoś nie odebrał i te karty nadal u was leżą?:> Też tak może być. Skąd masz pewność, że odebrał? Masz druczek z podpisem? Jeśli chcesz zakończyć obsługę to zakończ i napisz sobie odpowiedni komentarz dlaczego zakończyłaś obsługę. Teoretycznie, jeśli to jest jakiś w miarę nowy wniosek czyli od kiedy jest MKDR to nie ma opcji wydrukowania potwierdzenia odbioru tak aby nazwiska osób wyskoczyły bez wydania kart w systemie - nie wiem jak jest po wejściu elektronicznych, ale z tego co pamiętam to jak nie klikniesz wydaj karty to nie ma opcji by wyszły ci nazwiska osób na wydruku. To jest na plus dla tego systemu.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 09 maja 2019, 14:27

tak, oczywiście najpierw przeglądnij w dokumentacji czy te osoby rzeczywiście odebrały te karty fizycznie
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 10 maja 2019, 11:38

Dziś dostałem pismo w sprawie, żeby informować Klientów, ze ze zniżek u partnerów można korzystać dopiero następnego dnia po wydaniu kart - m.in. związane z ORLENEM. Należy też wydawać karty w systemie tzn. zmieniać status z odebrana na wydana podczas wydawania kart oraz poruszyli twój problem, że powinno się przejrzeć czy karty w przeciągu kilku ostatnich lat mają poprawny status, jeśli nie to należy ustawić poprawny status.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x