błędnie zamówiona karta - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 13 kwie 2015, 16:29

zamówiłam karty z błędem w nazwisku - literówka, klientka zauważyła błąd przy odbiorze kart więc ich nie wydałam, anulowałam w systemie i zamówiłam korektę. Ale teraz nie wiem co z tymi blędnymi kartami? mam je zniszczyć czy odciąć róg i oddac rodzinie?
Kala123


Napisano: 14 kwie 2015, 8:28

Ja niszczyłam karty w takim przypadku. I tak nikt z nich nie skorzysta.
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie

Napisano: 14 kwie 2015, 8:37

Dzięki:)
Kala123

Napisano: 13 maja 2015, 8:47

obciąć róg, ale dla pewności ja bym ja sobie zostawił w razie czego w przyszłości...
Johny
Stażysta
Posty: 117
Od: 12 mar 2015, 16:21
Zajmuję się: ŚW, ŚR, KDR

Napisano: 13 maja 2015, 11:31

a jak taką kartę później w sprawozdaniu wykazać ? jako duplikat karty? jako wydanie nowej kary za 2,68?
ewel gops

Napisano: 13 maja 2015, 11:35

Jeśli nie masz rubryki błędnie wydana to jej nie wykazujesz. Pieniędzy za to się nie dostaje.
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem