błędny PESEL w karcie, co zrobić? Błąd wnioskodawcy. - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 03 cze 2019, 13:48

Przyszedł facet i pokazuje starą kartę gdzie jest błędnie wpisany nr PESEL, patrzę do wniosku i się okazuje, ze to wnioskodawca błędnie wpisał PESEL a nie urzędnik( koleżanka w tamtym czasie nie weryfikowała bazy PESEL), mówi, że karta jest aktywna ale chciałby wyrobić nową prawidłową. Jak to zrobić? Anulować kartę? i co dalej? musi składać jakiś wniosek? pierwszy raz mam taki przypadek.
początkująca30
Praktykant
Posty: 36
Od: 01 mar 2019, 10:19
Zajmuję się: ŚW, KDR


Napisano: 03 cze 2019, 14:33

Kartę należy anulować z powodu błędu wnioskodawcy i wybrać dla niej "zamów ponownie". Przed wysłaniem zamówienie należy poprawić numer pesel.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 03 cze 2019, 14:39

A co zrobić ze starą kartą bo mi ją zostawił? odciąć róg?
początkująca30
Praktykant
Posty: 36
Od: 01 mar 2019, 10:19
Zajmuję się: ŚW, KDR

Napisano: 03 cze 2019, 14:54

Anulowałam już kartę, teraz nie jest aktywna ikonka "edytuj dane osoby" Czy ma kliknąć zamów ponownie i dopiero potem się to edytuje? nie chce popełnić błędu
początkująca30
Praktykant
Posty: 36
Od: 01 mar 2019, 10:19
Zajmuję się: ŚW, KDR

Napisano: 03 cze 2019, 19:51

Tak, najpierw należy wybrać "Zamów ponownie". Przed zamówieniem pojawi się pytanie o zmianę danych.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x