brak faktury za energię - licznik na kartę - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 28 maja 2015, 10:11

Bardzo proszę o pomoc. 1. Wnioskodawca najemca nie dostarczył faktury za energię - ma licznik na doładowanie kartą. W jaki sposób naliczyć ryczałt. 2.Czy do naliczenia ryczałtu za c.o. potrzebne jest potwierdzenie faktura zakupu opału.
3. Najemca dostarczył umowę najmu - czynsz 650 złotych winien być naliczony do stawek gminnych, co jeśli nie mogę nigdzie uzyskać danych na ten temat (uchwała, zarządzenie) w gminnym z-dzie komunalnym powiedzieli mi, że mogą mi potwierdzić jakie są pobierane opłaty za m w mieszkaniach o podobnym standardzie.
Jestem nowa w temacie dodatków, wnioskodawca na wstępie się awanturował, będzie się pewnie odwoływał :o
Walaops
Praktykant
Od: 27 maja 2015, 16:41
Zajmuję się:

Napisano: 28 maja 2015, 10:26

a ja jestem stary w tym temacie ale mam pytanie czy wolaops pokusiło się i przeczytało ustawę ? (dotyczy pkt 2) co do pkt 1 wystarczy w wyszukiwarce w forum wpisać - licznik przedpłatowy - .... bo temat nei jest nowy i powtarza się co najmniej raz w miesiącu ad 3 to ci powinno wystarczyć
małe ww
Podinspektor
Od: 11 kwie 2014, 9:44
Zajmuję się:

Napisano: 28 maja 2015, 12:50

Pokusiło się i przeczytało, ale ciągle mam wątpliwości. Najemca kupuje drzewo " z drugiej ręki" ogrzewa mieszkania kominkiem - nie ma "kwitu" więc nie naliczam mu ryczałtu na c.o Bardzo dziękuje za odpowiedz
Walaops
Praktykant
Zajmuję się:

Napisano: 28 maja 2015, 20:49

1. Proponuję tak: jeśli urzędnik ma miękkie serce, che by dobry i nie boi się ryzyka, to niech wykombinuje stawki energii i doliczy ten ryczałt, w przeciwnym wypadku niech nie nalicza (jak wykombinować, to odrębny temat).
2. Poza rozliczeniem energii i wypełnionym wnioskiem o dodatek nic więcej nie trzeba.
3. Brać dane z tego z-du, jak najbardziej i nie kłopotać się o podstawy, przynajmniej na razie.
PCW
VIP
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 28 maja 2015, 21:39