brak podglądu kart dzieci na telefonie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 03 lip 2019, 12:01

witam, mam pytanie bo zadzwoniła do mnie Pani z pytaniem dlaczego ona "nie widzi"kart swoich dzieci na telefonie pomimo, że wypełniając wniosek zaznaczyła obie formy? jak wchodzę na wniosek Pani na wizualizacje karty-ma wszystkich członków rodziny,każda z jej pociech ma swoją odrębną.co może być przyczyną, że ona nie ma ich podglądu?
dziękuje za pomoc
zagubiona
Stażysta
Posty: 196
Od: 26 kwie 2016, 21:13
Zajmuję się:


Napisano: 03 lip 2019, 12:12

jeśli u każdego dziecka w wizualizacji jest podany jej pesel oprócz peselu dziecka to wszystko zrobilas ok. Jak nie to odeślij ja na stronę https://www.mkdr.gov.pl/soh/views/signIn.html, tam jest zakładka pomoc, może coś o tym piszą
mkaz
Starszy referent
Posty: 594
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 03 lip 2019, 12:17

Oprócz tego, że każde dziecko musi mieć aktywną własną kartę to dodatkowo, jeśli matka chce je widzieć, każde dziecko musi na liście osób uprawnionych do wizualizacji swojej karty mieć podaną matkę. Może to sprawdzić w zakładce "Zarządzanie kartami" po rozwinięciu strzałką w dół danych karty dziecka.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 05 lip 2019, 11:55

Ja miałam taką sytuację. Zrobiłam ponowną aktualizację danych teleadresowych. Usunęłam dzieci z wizualizacji po czym od nowa je "zaznaczyłam". Pokazał się komunikat, że informacja została wysłana. Później zadzwoniłam do Pani i powiedziała że już widzi Karty swoich dzieci.
kdr.04
Stażysta
Posty: 135
Od: 27 lip 2018, 7:31
Zajmuję się: kdr


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny