co teraz bedzie - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 16 maja 2014, 15:06

zatrzymano mi swiadczenie pielegnacyjne na syna bo jestem zono rolnika. co mi teraz przysuguje zasilek dla opiekuna czy swiadczenie pielegnacyjne.
jamnik

Napisano: 16 maja 2014, 16:26

Nie przysługuje bo jesteś żoną rolnika. Musisz się rozwieźć i będzie po kłopocie.
ROLNIK

Napisano: 16 maja 2014, 17:20

Ja jestem w podobnej sytuacji i, składam wniosek i oświadczenie o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego od 15.05.2014r. a za poprzedni okres tj od 01.07.2013 do 14.05.2014r. i drugi wniosek o zwrot jako zasiłek dla opiekuna również tu też będzie potrzebne oświadczenie o zaprzestaniu i nie pracowaniu w gosp. rolnym. Jeżeli się ma jeszcze nie zakończone sprawy w organach odwoławczych, to też te wnioski trzeba złożyć i będą czekać na zakończenie spraw, zachowa się w ten sposób terminy.
wwo

Napisano: 16 maja 2014, 19:22

Wwo ,a pytałaś co oznacza zaprzestanie prowadzenia gospodarstwa?Ja niestety mam czekać na list z zawiadomieniem,wiec dopiero w przyszłym tygodniu złoże wniosek i oświadczenie.
niedostepna

Napisano: 16 maja 2014, 20:36