czy trzeb ogłosić konkurs?
czy trzeb ogłosić konkurs?
Dziewczyna wygrała konkurs na stanowisko urzędnicze. Dostała umowę na 6 miesięcy. Umowa sie kończy, dziewczyna podoba się dyrektorowi jako pracownik Czy należy ponownie ogłosić konkurs aby dostała 2 umowę?
Re: czy trzeb ogłosić konkurs?
A przy kolejnej umowie trzeba wszystko od nowa dawać tzn - zakres obowiązków, informacja o warunkach zatrudnienia itp?
- alanka
- Referent
- Posty: 480
- Rejestracja: 07 mar 2007, 16:04
- Zajmuję się:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: czy trzeb ogłosić konkurs?
Służba i egzamin jeszcze jeśli wczesniej nie miała.
Również daję zakres czynności - tak dla jasności bo czasami zmieniam.
Na pewno warunki zatr. w KP jest , że "w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy".gops321 pisze:A przy kolejnej umowie trzeba wszystko od nowa dawać tzn - zakres obowiązków, informacja o warunkach zatrudnienia itp?
Również daję zakres czynności - tak dla jasności bo czasami zmieniam.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
Re: czy trzeb ogłosić konkurs?
A jak dałam pracownikowi od 500+ upoważnienie do realizacji ustawy za życiem to muszę to jeszcze dopisać mu do zakresu czynności czy upoważnienie wystarczy
Oprócz czy trzeb ogłosić konkurs? - Kadry przeczytaj również:
Czy może być umowa zlecenia dla głównej księgowej?
jak liczyc wynagrodzenie
Umowa zlecenie a zbieg tytułu
Prawo do -13-
urlop dla pracownika socjalnego w PCPR
Urlop dodatkowy dla pracownika soc.
ekwiwalent za odzież
Asystent rodziny - listy płac - podatek od delegacji
Wzór umowy na zastępstwo
czas pracy osoby niepełnosprawnej
awanse pracownika socjalnego gdzie
Choroba przed wypłatą, zwolnienie po wypłacie
opiekunki
Przeciętne zatrudnienie do ZFŚS
Regulamin wynagradzania - dopisać ?
Potrącenia