decyzja - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 30 mar 2016, 14:38

Decyzją wstrzymałam wypłatę dodatku mieszkaniowego w związku z niedopłatą za 2 miesiąca. Jeżeli Klientka uregulowała niedopłatę to należy jej wznowić wypłatę dodatku mieszkaniowego. Tylko pytanie czy robię decyzję wznawiającą wypłatę dodatku mieszkaniowego?
Ala------


Napisano: 31 mar 2016, 8:07

Halo nikt nie zna odpowiedzi??????????
Ala---------

Napisano: 31 mar 2016, 9:12

Witam, ja robię decyzję wznawiającą przyznany dodatek mieszkaniowy.
ABS

Napisano: 31 mar 2016, 10:42

Jestem po szkoleniu i babka mówiła, że żadnej decyzji się nie robi
Ala-------

Napisano: 31 mar 2016, 11:32

Mam nadzieje, że jeszcze się ktoś wypowie
Ala---------

Napisano: 31 mar 2016, 12:16

Nie wydajemy decyzji " wznawiajacej " tylko wypłacamy dodatek bieżący + kwotę dodatku wstrzymanego decyzją. Warunek ,że zadłużenie uregulowano w terminie 3 m-cy ( art.7, ust. 11 ).:)
mariola1806
Praktykant
Posty: 27
Od: 15 gru 2014, 15:28
Zajmuję się:

Napisano: 31 mar 2016, 12:51

A powiadamiacie o tym stronę pismem, że wypłacacie dodatek mieszkaniowy?
Ala-------

Napisano: 31 mar 2016, 21:29

Jeśli wstrzymanie było za pomocą decyzji, to teraz wypada ją uchylić, a nawet trzeba, nieprawdaż?
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 01 kwie 2016, 20:04

Pani na szkoleniu mówiła, że wznowienie jest czynnością mechaniczną i wypłacam dodatek, a nie muszę informować Klienta o wznowieniu, bo w decyzji wstrzymującej jest o tym pouczony, że jeżeli ureguluje nie niedopłatę to dod. mieszk. zostanie wypłacony.
Ala-----------------

Napisano: 03 kwie 2016, 9:35

Ala----------------- nawołuje do swobodnego traktowania prawa i prawomocnych decyzji administracyjnych, z czym nie mogę się zgodzić.
Ala----------------- pisze: wznowienie jest czynnością mechaniczną
Jeśli tak, to zatrzymanie TEŻ, a zatem zbędne byłoby pisanie decyzji wstrzymującej dodatek (praktycznie można zatrzymać w inny sposób, nieprawdaż?).
Ala----------------- pisze: nie muszę informować Klienta o wznowieniu
Popieram. Klientowi praktycznie wcale nie jest potrzebna ani decyzja ani powiadomienie. W efekcie nie widzę wielkiego zła, gdy decyzji jemu wcale nie doręczymy (choćby żadnej :idea: ). Jednak ponawiam tezę: jeśli była prawomocna decyzja wstrzymująca, to do wznowienia dodatku konieczna jest kolejna decyzja, najlepiej uchylająca tamtą. Nie sądzę, by tamta pani ze szkolenia nie zgadzała się tym poglądem.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem