decyzja - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 30 mar 2016, 14:38

Decyzją wstrzymałam wypłatę dodatku mieszkaniowego w związku z niedopłatą za 2 miesiąca. Jeżeli Klientka uregulowała niedopłatę to należy jej wznowić wypłatę dodatku mieszkaniowego. Tylko pytanie czy robię decyzję wznawiającą wypłatę dodatku mieszkaniowego?
Ala------

Napisano: 31 mar 2016, 8:07

Halo nikt nie zna odpowiedzi??????????
Ala---------

Napisano: 31 mar 2016, 9:12

Witam, ja robię decyzję wznawiającą przyznany dodatek mieszkaniowy.
ABS

Napisano: 31 mar 2016, 10:42

Jestem po szkoleniu i babka mówiła, że żadnej decyzji się nie robi
Ala-------

Napisano: 31 mar 2016, 11:32

Mam nadzieje, że jeszcze się ktoś wypowie
Ala---------

Napisano: 31 mar 2016, 12:16

Nie wydajemy decyzji " wznawiajacej " tylko wypłacamy dodatek bieżący + kwotę dodatku wstrzymanego decyzją. Warunek ,że zadłużenie uregulowano w terminie 3 m-cy ( art.7, ust. 11 ).:)
mariola1806
Praktykant
Od: 15 gru 2014, 15:28
Zajmuję się:

Napisano: 31 mar 2016, 12:51

A powiadamiacie o tym stronę pismem, że wypłacacie dodatek mieszkaniowy?
Ala-------

Napisano: 31 mar 2016, 21:29

Jeśli wstrzymanie było za pomocą decyzji, to teraz wypada ją uchylić, a nawet trzeba, nieprawdaż?
PCW
VIP
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 01 kwie 2016, 20:04

Pani na szkoleniu mówiła, że wznowienie jest czynnością mechaniczną i wypłacam dodatek, a nie muszę informować Klienta o wznowieniu, bo w decyzji wstrzymującej jest o tym pouczony, że jeżeli ureguluje nie niedopłatę to dod. mieszk. zostanie wypłacony.
Ala-----------------

Napisano: 03 kwie 2016, 9:35

Ala----------------- nawołuje do swobodnego traktowania prawa i prawomocnych decyzji administracyjnych, z czym nie mogę się zgodzić.
Ala----------------- pisze: wznowienie jest czynnością mechaniczną
Jeśli tak, to zatrzymanie TEŻ, a zatem zbędne byłoby pisanie decyzji wstrzymującej dodatek (praktycznie można zatrzymać w inny sposób, nieprawdaż?).