witam. czy ktoś miał taką sytuację a mianowicie zatwierdziłam decyzję lecz był tam wpisany błędnie dochód.Chcąc poprawić Cofnęłam zatwierdzenie ale pomyłkowo nacisnęłam anuluj i klapa.Decyzja została w systemie jako anulowana. Wydałam nową decyzję. Moje pytanie jest takie: czy mam napisać jakąś adnotację wyjaśniającą to anulowanie czy coś innego? Będę bardzo wdzięczna za każdą podpowiedź
Ja robię według takiej procedury:
-cofnij do opracowania
-usuń decyzję
-nastepnie wchodzisz we "wszystkie wnioski", szukasz okreslonego i " cofnij kwalifikuj". I dopiero wtedy wniosek wróci do "rejestracji" i możesz cokolwiek zmienić w deklaracji czy w innych danych.
Natomiast, jesli anulowałaś decyzję to po prostu już jej nie ma i nie sądzę, abyś musiała to w jakiś sposób tłumaczyć. Zdarza mi się anulować listę wypłat i też nic w tej kwestii nie robie.