Witam,
Taka oto sytuacja:
Do systemu SI KDR wpłynął wniosek o przyznanie dodatkowej formy Karty Dużej Rodziny (karta elektroniczna). We wniosku są braki m.in brak załączników o władzy rodzicielskiej i oświadczeń pełnoletnich uczniów o terminie ukończenia szkół/studiów.
ale...
Rodzina posiada już karty tradycyjne, wydane w innej gminie, system prawidłowo wskazuje że nie ma możliwości wydania kart w postaci elektronicznej ze względu na wcześniej wydane karty tradycyjne.
Po rozmowie telefonicznej, klient stwierdził że nie będzie podejmował kroków aby zmienić ten stan rzeczy ( nie uzupełni wniosku o wymagane załączniki, nie złoży nowego wniosku o wydanie kart tym razem zarówno tradycyjnych jak i elektronicznych).
I co z tym fantem zrobić ? ja chce zrobić to tak:
1) Wysłanie przez system SI KDR, zawiadomienia o wszczęciu postępowania z zawartą informacją o tym że w ciągu 7 dni zostanie wydana decyzja odmowna jeśli braki nie zostaną usunięte)
2) W razie nieskuteczności zawiadomienia - decyzja odmowna ( przesłana elektronicznie).
A Jak wy byście to zrobili ? jakieś dodatkowe zawiadomienia ?
Pozdrawiam serdecznie