dofinansowanie szkolenia - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 10 lis 2015, 14:58

ops podpisał z urzędem pracy umowę o finansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników powyżej 45 r ż. OPS zapłacił za szkolenie 300,00 (czyli 100 %) następnie urząd pracy przelał na jego konto 240,00 (dofinansowanie 80% kosztów szkolenia).
Pytanie czy kwotę 240 należy zwrócić do urzędu miejskiego jako dochód, czy pomniejszyć koszty szkolenia
marian


Napisano: 10 lis 2015, 15:58

ja pomniejszam koszty szklenia, więc mam na wznowienie wydatków.
Miłka

Napisano: 10 lis 2015, 16:03

Ja uważam że trzeba oddać.
jaga66

Napisano: 12 lis 2015, 12:15

umowa z PUP-em jest na finansowanie ale technicznie jest to refundacja. zwracają nam koszty które już ponieśliśmy
Miłka

Napisano: 12 lis 2015, 13:22

Ja zaksięgowałam na zwrot wydatków bo w treści PUP podaje to jako refundację poniesionych kosztów.
Lilka26



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x