Duży problem z wnioskiem o kdr - Karta Dużej Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 24 maja 2018, 10:27

Proszę o pomoc i poradę co czynić z wnioskiem który do mnie wpłynął.

Kobieta składa wniosek o KDR elekt. dla siebie męża i jednego z dzieci ( dwójka jest już pełnoletnia). Z czego podczas wprowadzania wniosku okazało sie że dana rodzina nie figuruje w systemie. Okazało sie ze rodzina nigdy nie była posiadaczem kdr tylko posiadła miejska karte która wydała jej gmina ( jednym słowem pomyliła pojęcia i myślała że ma ta KDR).
Co czynić dalej?
1. Pani po wyjaśnieniu ma napisać rezygnacje w tego wniosku ?
2. czy wprowadzajac wniosek mam nie przyznac KDR elek?
3. wydać decyzje odmowna ? tyko na jakiej podstawie i z jakim uzasadnieniem ? ( nie mam doświadczenia jeszcze nie tworzyłam decyzji odmownej)
4. Zaprosić w styczniu po kdr dla rodziców ?

Za podpowiedzi w góry dziękuje.
ORA
Stażysta
Od: 17 sty 2018, 16:49
Zajmuję się: Podinspektor

Napisano: 24 maja 2018, 10:47

ORA pisze:Proszę o pomoc i poradę co czynić z wnioskiem który do mnie wpłynął.

Kobieta składa wniosek o KDR elekt. dla siebie męża i jednego z dzieci ( dwójka jest już pełnoletnia). Z czego podczas wprowadzania wniosku okazało sie że dana rodzina nie figuruje w systemie. Okazało sie ze rodzina nigdy nie była posiadaczem kdr tylko posiadła miejska karte która wydała jej gmina ( jednym słowem pomyliła pojęcia i myślała że ma ta KDR).
Co czynić dalej?
1. Pani po wyjaśnieniu ma napisać rezygnacje w tego wniosku ?
2. czy wprowadzajac wniosek mam nie przyznac KDR elek?
3. wydać decyzje odmowna ? tyko na jakiej podstawie i z jakim uzasadnieniem ? ( nie mam doświadczenia jeszcze nie tworzyłam decyzji odmownej)
4. Zaprosić w styczniu po kdr dla rodziców ?

Za podpowiedzi w góry dziękuje.