Błędna data przyznania karty - jak postępować? - Karta Dużej Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 14 maja 2018, 9:36

Witam,
przyznałam kartę dla nowego członka rodziny w związku z urodzeniem się dziecka, ale błędnie wyznaczyłam bezterminowy termin ważności, a nie do 18 r.ż.
Kobieta odebrała kartę, korzystała z niej, sprawa wyszła po kilku miesiącach nie od tej kobiety, ale koleżanki z pracy, która nalicza zniżkę dla osób posiadających KDR.

Z racji, iż to mój pierwszy przypadek, gdyż KDR zajmuję się od ponad roku, bardzo prosiłabym o pomoc.
Sądzę, że kartę muszę anulować? (z winy urzędnika)
Następnie ponownie wprowadzić ten sam wniosek i wyrobić prawidłową?
Jak mam poinformować stronę? Chyba nie muszę prosić o złożenie nowego wniosku?
I jak wygląda później koszt w sprawozdaniu za tą kartę, naliczam normalnie?
500plus
Stażysta
Od: 30 maja 2016, 12:21
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2018, 8:52

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika". Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 maja 2018, 13:14

Dzięki za odpowiedź.
A mam jeszcze pytanie w jakiej formie poinformować klienta?
Żądać tej błędnie wystawionej karty?
500plus
Stażysta
Od: 30 maja 2016, 12:21