Pierwszy raz wniosek elektroniczny o KDR - proszę o instrukc - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 16 maja 2018, 9:51

Pierwszy raz obsługuję wniosek elektroniczny o KDR - proszę o instrukcję

Pani złożyła wniosek elektroniczny o kartę tradycyjną tylko dla siebie. Dzieci i małżonka rodzica oznaczyła ze nie wnosi, więc nie będe wnikal, sprawdze czy jest rodzicem 3 dzieci i przyznam karte tylko... Bo ogólnie może wnosić tylko na siebie co nie?

Jak wygląda taka procedura obslugi takiego wniosku? Drukujecie sobie formularz wniosku i rozpatrujecie wniosek, wzywacie tą osobę żeby złożyła podpis pod tym wnioskiem przed jego rozpatrzeniem czy jak? Czy po czym ja mam wnioskować że to ta osoba składała a nie ktoś inny?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


Napisano: 16 maja 2018, 10:02

Nie wzywasz osoby do podpisania tego wniosku, skoro dotarł on do Ciebie z portalu Empatia to musisz przyjąć, że jest podpisany i już. Ja bym jednak zadzwoniła do osoby i wypytała, czy na pewno tak chciała zamówić kartę. Troche tych wniosków miałam i naprawdę, żaden nie był zgodny z intencją wnioskodawcy, po prostu osoba nie wiedziała jak wypełnić, co kliknąć i dlatego te wnioski przychodzą takie właśnie
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2018, 10:52

też tak myślę, ale już dzisiaj mam taki nawał roboty, ze przestaje logicznie myśleć, ale jak go rozpatrzę w inny sposób niż wnioskowany to przecież tez bedzie zle bo niezgodnie z tym co PANI wnioskuje?

Jeżeli dochodzisz "co wnioskodawca miał na myśli" to w jaki sposób rozpatrujesz wtedy ten elektroniczny jesli ci ta osoba powie ze np. chciala dla wszystkich karte?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2018, 11:50

Dzwonię do osoby na nr podany we wniosku, wypytuję, okazuje się, że osoba chciała tak naprawdę dla całej rodziny ale cos jej nie poszło. Zapraszam wtedy do UM i daję wniosek papierowy do wypełnienia od A do Z i tytułuję go jako uzupełnienie do tego elektronicznego. Wchodzę w elektroniczny i edytuję go zgodnie z tym papierowym i tyle. I tak było za każdym razem
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 16 maja 2018, 13:49

super, dzięki mkaz, jutro będę dzwonił i się zapytam co autor-wnioskodawca miał na myśli.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 17 maja 2018, 8:20

mkaz pisze:Dzwonię do osoby na nr podany we wniosku, wypytuję, okazuje się, że osoba chciała tak naprawdę dla całej rodziny ale cos jej nie poszło. Zapraszam wtedy do UM i daję wniosek papierowy do wypełnienia od A do Z i tytułuję go jako uzupełnienie do tego elektronicznego. Wchodzę w elektroniczny i edytuję go zgodnie z tym papierowym i tyle. I tak było za każdym razem
:lol: miło widzieć że wszyscy sobie radzimy tak samo z wielką informatyką, potwierdzam ze swych doświadczeń, zadzwonić, dopytać, wrócić do papieru, szkoda czasu na co innego :mrgreen:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 maja 2018, 8:52

zadzwoniłem, tak osoba chciała tylko na siebie tą kartę, potwierdziła mi to dwukrotnie.

Nie wiem czy zdaje sobie sprawę z tego, że zniżki będą dotyczyć tylko jej osoby.
Poinformowałem o tym, dałem czas na pojawienie się i uzupełnienie wniosku "jesli chce" inaczej rozpatruje wniosek.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 17 maja 2018, 9:50

może podziałałby argument , że niektóre instytucje udzielają zniżki jak jest obecnych co najmniej 3 członków rodziny jednocześnie (ponoć przejazdy PKP tak wyglądają). Szkoda byłoby , żeby chociaż dzieci nie miały KDR.
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 21 maja 2018, 8:35

Tak, Pani przyszła, poprawiła i powiedziała ze nie wiedziała jak działa ta KDR.
Ogólnie po rozpatrzeniu wnioski/przyznaniu kart powinienem coś jeszcze robić inaczej niż w przypadku tradycyjnego? Czy wszystko standardowo?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 21 maja 2018, 9:28

nie, zrobić nowe zamówienie tak jak zwykle
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x