Już kiedyś na forum pojawiał się ten wątek, ale wytłumaczę może całość jeszcze raz.
SI KDR
System informatyczny dostępny pod adresem
https://kdr.mpips.gov.pl/start/ jest portalem dla urzędników obsługujących wnioski o przyznanie kart. Jeżeli podczas obsługi systemu pojawią się problemy (np. zablokowane do edycji pole, problem z wprowadzeniem wniosku, niepoprawne komunikaty błędów) to należy zgłosić się do obsługi technicznej SI KDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez urzędnika, który system obsługuje:
- mail:
[email protected] lub
[email protected]
- telefon: +48 327 232 672
mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem
https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją:
- mail:
[email protected]
Powodem takiego podziału jest fakt, że po pierwsze dwie niezależne firmy tworzą i utrzymują te systemy, a po drugie, że każdy system posiada innych użytkowników i to oni powinni swoje własne problemy zgłaszać. Login i hasło do SI KDR posiada urzędnik, a właściciel karty posiada login i hasło do aplikacji mKDR.