nie doszedł e-mail potwierdzający e-katę - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 23 maja 2018, 14:18

Witam,
Dzisiaj przyszła do mnie klientka że nie doszedł do niej e-mail potwierdzający e-kartę, SMS doszedł prawidłowo. Sprawdziłem dane w systemie wszystko się zgadza e-mail jest poprawny(w spam też nie wpadł), czy można powtórzyć wysyłkę tego e-mail lub czy macie sugestie jak rozwiązać ten problem.

Dziękuję za odpowiedz
Przemos
Praktykant
Posty: 2
Od: 25 sty 2018, 14:54
Zajmuję się: KDR


Napisano: 23 maja 2018, 15:35

klient musi napisać na adres [email protected] lub telefon 22 4319237
Monica
Stażysta
Posty: 121
Od: 20 cze 2014, 16:53
Zajmuję się:

Napisano: 19 cze 2018, 12:06

ale co za bzdury! Zadzwoniłam do tej firmy na tel, który podałas, on w ogóle z KDR nie mają nic wspólnego, zatem ani e-mail ani tel do nich nie jest właściwy.
Ja na początku roku pisałam na adres [email protected] w takiej sytuacji
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 20 cze 2018, 8:38

Monica pisze:klient musi napisać na adres [email protected] lub telefon 22 4319237
Skąd to wymyśliliście?
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 937
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 20 cze 2018, 11:11

No właśnie nie wiem.

Mam teraz taki problem, że klientka nie dostała żadnego e-maila. Napisałam na [email protected] i dostałam taką odp.:

Informujemy że PWPW S.A. nie świadczy obsługi technicznej dla systemu SI KDR. W związku z tym, wszelkie problemy dotyczące działania systemu, proszę zgłaszać do pomocy technicznej SI KDR pod numerem telefonu: (32) 723-26-72.
Prosimy o kontakt Pani klientkę na adres [email protected] w celu uzyskania pomocy.


To już teraz nie wiem, czy oni się tym zajmują czy nie. Bo przecież napisałam zgłosiłam ten problem na ten właśnie adres. Czy jednak chodzi o to że klienci sami maja pisać do nich, a nie my urzędnicy...
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 20 cze 2018, 13:11

Już kiedyś na forum pojawiał się ten wątek, ale wytłumaczę może całość jeszcze raz.

SI KDR
System informatyczny dostępny pod adresem https://kdr.mpips.gov.pl/start/ jest portalem dla urzędników obsługujących wnioski o przyznanie kart. Jeżeli podczas obsługi systemu pojawią się problemy (np. zablokowane do edycji pole, problem z wprowadzeniem wniosku, niepoprawne komunikaty błędów) to należy zgłosić się do obsługi technicznej SI KDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez urzędnika, który system obsługuje:
- mail: [email protected] lub [email protected]
- telefon: +48 327 232 672

mKDR
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją:
- mail: [email protected]

Powodem takiego podziału jest fakt, że po pierwsze dwie niezależne firmy tworzą i utrzymują te systemy, a po drugie, że każdy system posiada innych użytkowników i to oni powinni swoje własne problemy zgłaszać. Login i hasło do SI KDR posiada urzędnik, a właściciel karty posiada login i hasło do aplikacji mKDR.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 cze 2018, 14:06

mkaz pisze:No właśnie nie wiem.

Mam teraz taki problem, że klientka nie dostała żadnego e-maila. Napisałam na [email protected] i dostałam taką odp.:

Informujemy że PWPW S.A. nie świadczy obsługi technicznej dla systemu SI KDR. W związku z tym, wszelkie problemy dotyczące działania systemu, proszę zgłaszać do pomocy technicznej SI KDR pod numerem telefonu: (32) 723-26-72.
Prosimy o kontakt Pani klientkę na adres [email protected] w celu uzyskania pomocy.


To już teraz nie wiem, czy oni się tym zajmują czy nie. Bo przecież napisałam zgłosiłam ten problem na ten właśnie adres. Czy jednak chodzi o to że klienci sami maja pisać do nich, a nie my urzędnicy...

Tak klienci, my w tej sprawi nie działamy, jedynie warto sprawdzić, zy w systemie mamy prawidłowy numer i adres e-mail, jeżeli tak to problem zgłasza klient.
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 937
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 29 cze 2018, 9:31

Pani nie dostała wiadomości na e-maila bo... źle go wpisałam (źle odczytałam). Można to jakoś edytować?
anka08
Praktykant
Posty: 2
Od: 29 cze 2018, 9:25
Zajmuję się: KDR,SR

Napisano: 29 cze 2018, 11:11

Kartę z błędnym numerem telefonu, mailem lub listą uprawnionych można ZAKTUALIZOWAĆ w celu poprawy tych błędów. Należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu.

Z tego co mi wiadomo nawet po takiej aktualizacji danych w SI KDR osoba nie otrzyma automatycznie nowego maila czy SMSa. Po poprawie danych w SI KDR wnioskodawca powinien napisać do PWPW prośbę o ponowne wysłanie aktywacyjnych wiadomości, inaczej będzie na nie czekać bardzo długo lub nie otrzyma ich wcale.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 cze 2018, 13:31

Dziękuję za pomoc. Tak zrobiłam. Pani zaraz dostała e-maila i nowego smsa. Chyba wszystko porządku bo już nie dzwoniła.
anka08
Praktykant
Posty: 2
Od: 29 cze 2018, 9:25
Zajmuję się: KDR,SR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x