viki 24 a coś bardziej konkretnie... jaki lokal, jakie wyposazenie, jaka kadra w planie... jak z kosztem na jednego uczestnika? co z utrzymaniem przez kolejne lata?
też się zastanawiam, czy wchodzić... budynek by się znalazł, kadra - jeszcze nie wiemy, ale ciekawi mnie, jaki będzie formularz konkursowy, czy dane będą szczegółowe?
skąd np. weźmiecie informacje o sytuacji dochodowej grupy docelowej albo jak wyliczyć przyszły koszt funkcjonowania placówki, której jeszcze nie ma..
Od następnego roku planują odpłatność za uczestnictwo. Już widzę jak się wszyscy dopchać nie mogą. Jeśli chcemy przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie seniorów należy zapewnić im ciekawe, różnorodne zajęcia z odpowiednią kadrą. W minimalnym standardzie placówki jest wpisane m.i. : plac z ogrodem, łazienka z prysznicem i pralką, pomieszczenie do terapii indywidualnej, miejsce do odpoczynku z 5 miejscami leżącymi, sala do aktywności ruchowej, jadalnia, klub z biblioteczka i prasą + RTV+ komputery, aneks kuchenny i jeszcze parę innych rzeczy. W dużych miastach może zbiorą chętnych, tam jest też inna świadomość seniorów - w mniejszych i małych - życzę powodzenia.