Emp@tia - oświadczenie o sumie kontrolnej - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 2 z 4    [ Posty: 40 ]

Napisano: 08 maja 2014, 11:53

Jeszcze co do aktualizacji wywiadu - zachęcamy wszystkich do takiego działania, aby jak zlecasz z Pomostu aktualizację wywiadu na terminal, to wybieraj "na formularzu I części wywiadu", zamiast "na formularzu IV części wywiadu".
Bo wtedy Pomost w zleceniu wyśle na terminal wszytskie informacje które ma już zapisane o kliencie (z poprzednich wywiadów) i wystarczy że przeprowadzając wywiad z użyciem terminalu naniesiesz same zmiany.
I potem ładnie i automatycznie wczyta Ci się to do Pomostu, jako aktualizacja wywiadu, ale ze potrzebnymi wszystkimi informacjami.

Przy zleceniu na formularzu IV części niestety na terminalu masz możliwość wypełnienia tylko opisowych pół dla aktulizacji sytuacji, co oznacza że po wczytaniu wywiadu do Pomostu i tak będziesz musiał wypełnić te pola, które są niezbędne dla wydania decyzji, sprawozdawczości i zbiorów centralnych, przepisując odpowiednie zmiany z pól tekstowych - opisowych. Jest to zdecydowanie bardziej czasochłonne.

Także warto wypróbowac taki sposób.

Polecam opis współpracy Pomostu z Emp@tią, dostępny na naszej stronie www:

https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... ptia_0.pdf

o współpracy z terminalem jest mowa od strony 49, a ten "myk" o którym pisałem wyżej jest na stronie 51.
warto poczytać
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 08 maja 2014, 13:11

Opisałeś to bardzo fajnie i z punktu widzenia pracownika Sygnity wszystko działa idealnie. Tylko dalej nie widzę sensu do czego nam ten wydruk pdfu z zaczytanego wywiadu który nie ma ani podpisu (bo nie moze miec) ani numeru kontrolnego. Jak te dwa dokumenty czyli wywiad zaczytany i oswiadcznie formalnie połączyć aby miało to sens i było prawnie umocowane. Bo mam wrażenie że na tę chwilę bawimy się terminalami i testujemy to, a i tak papierowy wywiad musi być. Czyli pracownicy wykonują dwutorowo testowanie nowego rozwiązania.

I jeszcze kwestia techniczna. Wydruk formularza wywiadu z okna teczki rodziny jest idealny, natomiast ten z okna wywiadów przeprowadzonych za pomoca TM jest już gorszy. Nie mieści się na stronach.
Baltar

Napisano: 08 maja 2014, 13:19

Ok tylko musisz mieć świadomość, że nie my ustalaliśmy zasady. Dostaliśmy Wymagania Homologacyjne do spełnienia i dostosowaliśmy do tego POMOST. Można też dodać, że na sam projekt Emp@tia my również startowaliśmy do przetargu, ale nie wygraliśmy. W naszym rozwiązaniu nie było żadnej sumy kontrolnej i dodatkowych formularzy. Podpis miał być realizowany bezpośrednio na terminalu (który miał być dedykowanym urządzeniem, z dotykowym ekranem i rysikiem). A tak, to musieliśmy się dostosować do tego co zaoferował Wykoawca Emp@tii. Być może zapowiadana od dłuższego czasu zmiana rozporządzenia, coś zmieni w kwestii podpisu.

Co do postaci wydruku proszę zgłoś na serwis do nas - to sprawdzimy i ew. wprowadzimy zmianę.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 maja 2014, 15:09

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi. Czekamy więc co przyniesie przyszłość. I powoli będziemy testować nowinki technologiczne. Niech pracownicy zapoznają się z obsługą terminala by być gotowi na rewolucję technologiczną.

pozdrowienia
tomek j
Baltar

Napisano: 09 maja 2014, 0:44

Beznadziejna szybkość działania, brak elementarnych aplikacji typu notatnik i kalkulator, duży ciężar urządzenia, bezprawne stosowanie potwierdzen klientow dla "sum kontrolnych" które w przypadku odwołania w SKO bedą podważone, płaska klawiatura "bez skoku", brak mozliwosci uzupełnienia i sparafowania dokumentacji przez klienta, system zakładajacy całkowita nieomylnośc wprowadzającego i prawdomówność klienta, przeniesienie uwagi PRACOWNIKA SOCJALNEGO z człowieka na maszynę i jej obsługę. Podsumowując: WIELKIE G...O!
Wkurzony

Napisano: 09 maja 2014, 9:42

kalkulator nie powinien być potrzebny, bo oprogramowanie terminalu powinno samo wyliczać to co potrzebne, sumę dochodów, dochód na osobę, kryterium dochodowe itd. tak jak robią to systemy dziedzinowe. Zgłaszaliśmy to wielokrotnie do Wykonawcy Emp@tii i mamy nadzieję, że docelowo będzie to działać na terminalu.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 12 maja 2014, 9:31

Faktem jest że ta aplikacja działa mega wolno. Obsługa jej bez myszki jest dramatem. Z myszką tylko trochę jest lepiej. Nie jest to oczywiście uwaga do Sygnity które nie jest odpowiedzialne za takie działanie aplikacji w OTM. Ale oczywiście nikt z firmy która wygrała ten przetarg nie zamierza tutaj się udzielać. Znaczące jest dla mnie to że na stronie Empatii nie ma forum. pewnie wiedzieli że ilość pomyj wylanych przez użytkowników będzie ogromna. Testowanie tego jak to nazwał @wkurzony gównianego rozwiązania na pracownikach OPSu jest pomysłem skandalicznym.
Co do sugestii @Tomka żeby wysyłać wywiad na druku części I jest być może fajny w teorii. Dużo więcej informacji jest przesłanych ale powoduje to przy prędkości tej aplikacji kosmiczne wręcz problemy przy samym wprowadzaniu wywiadu. W zakładce sytuacja zawodowa aplikacja każdemu członkowi przypisuje status bezrobotny mimo że w SD jest że pracują. W sytuacji zdrowotnej wszyscy są chorzy.
Na tę chwilę chyba jedyną opcją jest korzystanie z IV części by jak najszybciej przy kliencie wpisać tą część wywiadu którą on podpisuje. Czyli pierwsze 2 strony. Reszta go przecież nie interesuje.
Baltar

Napisano: 12 maja 2014, 10:38

no to teraz mnie zaskoczyłeś, bo błędy oprogramowania terminalu związane z samowolnym przypisywaniem przez nie bezrobocia i chorób (a także uzależnień) były przez nas zgłaszane do nich drogą oficjalną i do wiadomości Zamawiającego, jesienią zeszłego roku. Zapewniano nas że te błędy są poprawione przez Wykonawcę Emp@tii.
Nie mieliśmy również wcześniej sygnałów że oprogramowanie na terminalu działa wolno.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 12 maja 2014, 11:16

Po rozmowie z dyrekcja doszliśmy do wniosku że każdy pracownik zapozna się z pracą na terminalu idąc na 1-2 wywiady z nim. Zbierzemy się i napiszemy "wrażenia" z tej pracy na tej platformie skierowane do administratora wojewódzkiego. Informując że rezygnujemy puki co z dalszych testów puki sytuacja prawna i technologiczna nie ulegnie jakieś poważniejszej poprawie.
Baltar

Napisano: 12 maja 2014, 11:35

To wolno już czy nie wolonu używac tych terminali? Czy trzeba czekać na zmiany przepisów?
hmm



  
Strona 2 z 4    [ Posty: 40 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x