GIODO pomocy!
GIODO pomocy!
Witam,
czy może mi ktoś wytłumaczy co mam konkretnie zrobic, dostałam tą informacje na temat zgłaszania kdr do Giodo, ale jestem nowa i nie mam zielonego pojęcia, jak wypelniac ten wzór zgłoszenia zbioru danych do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych, bede bardzo wdzięczna za pomoc i wyjaśnienie tego pisma:)
Pozdrawiam,
Nowa30:)
czy może mi ktoś wytłumaczy co mam konkretnie zrobic, dostałam tą informacje na temat zgłaszania kdr do Giodo, ale jestem nowa i nie mam zielonego pojęcia, jak wypelniac ten wzór zgłoszenia zbioru danych do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych, bede bardzo wdzięczna za pomoc i wyjaśnienie tego pisma:)
Pozdrawiam,
Nowa30:)
Re: GIODO pomocy!
Ja też prosiłbym o pomoc w wypełnieniu wniosku czyli co gdzie wpisać lub zaznaczyć.
Z góry dziękuję
Z góry dziękuję
wejdz na tę stronę i rozwiń sobie wnioski, możesz podpatrzeć. Tam tylko nie będziesz miała opisu środków technicznych , sposobu warunków technicznych to musisz juz wymysleć sama , ewentualnie podpytaj informatyka jak u was wyglądają zabezpieczania. https://egiodo.giodo.gov.pl/search_results.dhtml
https://egiodo.giodo.gov.pl/search_basic.dhtml
Bardziej poprawny link,w nazwie zbioru wpisz Karta Dużej Rodziny, pojawią się zarejestrowane zbiory , rozwiń je i zobaczysz co należy wpisywać. Jest pismo Ministerstwa że należy zgłaszać zbiory KDR.
Bardziej poprawny link,w nazwie zbioru wpisz Karta Dużej Rodziny, pojawią się zarejestrowane zbiory , rozwiń je i zobaczysz co należy wpisywać. Jest pismo Ministerstwa że należy zgłaszać zbiory KDR.
-
- Starszy referent
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Tylko,e zarejestrowane są jak na razie tylko lokalne KDR, ogólnopolskiej jeszcze widzę nikt nie rejestrował poza MPiPS
witam przed chwilą rozmawiałam z panią z giodo i potwierdział ze zgłasza gmina a nas wpisuje jako powierzonych w punkcie 3 czyli robimy my tylko firmujemy gminą, gopsy same nie przyjmą