Helios - Oprogramowanie

Strona 1 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 19 wrz 2008, 11:42

czy ktoś korzysta z tego programu do pomocy społecznej, obecnie pracuje na tt-pomoc chce zmienić tylko nie bardzo wiem na co.
CO możecie polecić!!
~marcin

Napisano: 19 wrz 2008, 11:50

Spytałeś o Helios, to info masz tu: https://www.ops.strefa.pl, jeśli natomiast rozglądasz się za innymi też, to info o naszym programie masz tu: https://www.public.sygnity.pl/index.php? ... iew&gid=45, można stamtąd sobie ściągnąć i przeczytać skróconą instrukcję (24 strony) dającą pogląd jak obsługuje się Pomost.
pozdrawiam
Tomek
~SYGNITY

Napisano: 19 wrz 2008, 11:59

z jakiego programu korzystasz i jak się sprawuje, u mnie tt-pomost to porażka
~marcin

Napisano: 19 wrz 2008, 12:08

Jeśli pytanie było do mnie, to ja jestem programistą Pomostu firmy Sygnity, więc lepiej odwołać się nie do mnie, tylko do Klientów - osób używających tego czy innego programu (jeśli chodzi o nasz, to zapraszam na nasze forum na w/w stronie). Gdybyś natomiast potrzebował już konkretnych informacji o naszym programie to napisz na [email protected]
~SYGNITY

Napisano: 19 wrz 2008, 12:13

Helios jest najlepszy od 6m-cy korzystamy zniego i niemamy zarzuczen
~baśka

Napisano: 10 paź 2008, 19:19

polecam produkt SYGNITY , program ok, serwis ok- po prostu działa!
ps
~piotr

Napisano: 13 paź 2008, 9:37

Czy sprawozadanie ze ZC w heliosie robi się narastajacy czy za każdy kwartał oddzielnie ?
~Kinga

Napisano: 13 paź 2008, 10:53

kwoty jakie wpisujesz jako faktycznie zrealizowane to kwoty z danego kwartału (czyli teraz tylko za lipiec, sierpień, wrzesień)
~Ania

Napisano: 13 paź 2008, 13:19

\"Helios jest najlepszy od 6m-cy korzystamy zniego i niemamy zarzuczen\"
POMOST jest najlepszy korzystam z niego od 10 lat i nie mam mu nic do zarzucenia.