herbata dla pracowników - Kadry

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 03 cze 2020, 12:14

Witam, czy kupujecie nadal herbaty, mydło dla pracowników?
W jaki sposób przeliczacie ile komu sie należy? jak jest w przypadku gdy sa wydawane te rzeczy a jakis pracownik jest na macierzyńskim, długim chorobowym?
AGUSIA13
Stażysta
Posty: 50
Od: 05 mar 2020, 10:21
Zajmuję się: kdr ops


Napisano: 03 cze 2020, 13:09

POMOŻE KTOŚ
AGUSIA13
Stażysta
Posty: 50
Od: 05 mar 2020, 10:21
Zajmuję się: kdr ops

Napisano: 03 cze 2020, 15:59

Owszem, wydajemy pracownikom mydła, herbaty i ręczniki. Przeliczamy zgodnie z regulaminem wewnętrznym (zarządzenie kierownika) - powinnaś mieć tam napisane komu się ile należy. W przypadku osób na dłuższym zwolnieniu albo podjeżdżają specjalnie do GOPSu, albo wydajemy je później, gdy wrócą do pracy.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 05 cze 2020, 9:45

CZYLI TAKIM OSOBOM NA DŁUGIM CHOROBOWYM TEZ WYDAJECIE ZA CZAS JAK NIE MA ICH W PRACY ? :o :shock: :o :shock:
AGUSIA13
Stażysta
Posty: 50
Od: 05 mar 2020, 10:21
Zajmuję się: kdr ops

Napisano: 05 cze 2020, 11:03

Herbata? Hmm.
Kinia001
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 207
Od: 06 lis 2017, 15:53
Zajmuję się: Księgowość i cała inna gama

Napisano: 09 cze 2020, 8:34

Tak, bo nasz regulamin nie przewiduje żeby osobom na dłuższej nieobecności pomniejszać ten "przydział"...
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 09 cze 2020, 10:34

To po prostu zaktualizujcie regulamin i tyle.
Kinia001
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 207
Od: 06 lis 2017, 15:53
Zajmuję się: Księgowość i cała inna gama

Napisano: 15 cze 2020, 15:36

A czy mydło i ręczniki należą się pracownikom? Wg mnie nie ponieważ pracodawca (przynajmniej u mnie) zabezpiecza pracowników w mydło i ręczniki papierowe (są w łazience. Gdyby tak nie było to musiałby wtedy dać to pracownikom. Herbatę kupujemy, mamy w regulaminie, że na jedną osobę 100 g na miesiąc. W przeliczeniu wychodzi 1 paczka 100 herbat ekspresowych na 2 miesiące.
monwoj
Stażysta
Posty: 69
Od: 29 sie 2017, 8:16
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 16 cze 2020, 14:27

U nas kupujemy mydło we własnym zakresie itp. Herbat żadnych nigdy nie było i nie ma.
Kinia001
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 207
Od: 06 lis 2017, 15:53
Zajmuję się: Księgowość i cała inna gama

Napisano: 17 cze 2020, 8:19

Monwoj: ogólnie te herbaty, mydła i ręczniki nie wynikają z żadnych przepisów - można to podciągnąć pod przepisy dotyczące BHP. Jak dla mnie te regulaminy to taki "spadek" po latach dawniejszych. Jeśli z regulaminu nie wynika, że pracownikom rozdawane są mydła i ręczniki, a pracodawca je zapewnia w sposób ogólnodostępny dla pracowników, to nie ma podstaw, żeby rozdawać.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x