Instrukcja kancelaryjna
Instrukcja kancelaryjna
Mam problem prosze o ratunek ..od stycznia wprowadzilismy nowy rzeczowy wykaz akt i nowa inst kancelaryjna..i pytanie jakto wprowadzic w zycie..korespondencja przechodzi przez dziennik jest jeden dla koresp. wychodzacej i przychodz potem rozdzielany na dzialy i pytanie ..skad wziac numer sprawy? Prosze o ratunek...jak to opisywac? A macie rejestry decyzji? Prosze, prosze o pomoc...
Re: Instrukcja kancelaryjna
masz w jrwa numery dotyczące spraw i takich używasz wpisując do dziennika. jeżeli masz od stycznia wprowadzoną instrukcję i wykaz to bazujesz od stycznia na nowych przepisach jeżeli masz sprawy nie zakończone to zmieniasz numery na nowe
- alanka
- Referent
- Posty: 480
- Rejestracja: 07 mar 2007, 16:04
- Zajmuję się:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Instrukcja kancelaryjna
Wszystko powinnas miec opisane w instrukcji kancelaryjnej.
A zatwierdzilo ci Archiwum te instrukcje?
A zatwierdzilo ci Archiwum te instrukcje?
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
Oprócz Instrukcja kancelaryjna - Kadry przeczytaj również:
Swiadectwo pracy a wypadek w pracy
wyliczenie '13" a ciąża
umowa zlecenie
dodatkowy urlop wypoczynkowy
urlop
opodatkowanie szkoleń BHP dla zleceniobiorcy
dodatkowy urlop wypoczynkowy
13 po przejściu na rentę
trzynastka
13
ryczałt samoch.
13-TKA PO MACIERZYŃSKIM
Prywatne pytanie - zerknijcie
umowa zlecenia po nowemu
nagrody
DODATKOWE WYNAGRODZENIE ROCZNE