instrukcja kancelaryjna dla PCPR - Stare tematy

Strona 2 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 19 sie 2011, 13:31

witam, jestem w trakcie opracowywania instrukcji kancelr., jrwa i arch.dla PCPR, jeśli ktoś ma zatwierdzoną dla PCPR byłambym wdzięczna za przesłanie na adres [email protected]
Kasia
~Kasia
VIP
Od: 29 mar 2007, 16:54
Zajmuję się:

Napisano: 16 wrz 2011, 23:11

Ja również mam problem z instrukcją kancelaryjną. Opracowałam projekt instrukcji ale nie został zatwierdzony przez Archiwum Państwowe:-( z poprawieniem wszystkiego po prostu sobię nie radzę:-( przydałby się prawnik... Jeśli ktoś ma już zatwierdzoną instrukcję z jednolitym wykazem akt rzeczowych proszę o pomoc.
~Anna

Napisano: 19 wrz 2011, 13:35

jakaś masakra z tą instrukcją :/ jeśli znalazłby się ktoś kto zechciałby uratować (może nie życie ale zdrowie psychiczne na pewno :p) to proszę o przesłanie \"czegoś\" na: [email protected]
~pcpr

Napisano: 22 wrz 2011, 14:33

Jestem po szkoleniu z instrukcji , wszystko mam nie tak, czy ktoś wspomoże instrukcją najlepiej ztwierdzoną przez archiwum , dziękuję ,mój email [email protected]
~KRYSIA

Napisano: 23 wrz 2011, 11:45

tak myslałam , nikt nic nie pomoże szkoda...........
~KRYSIA

Napisano: 27 wrz 2011, 22:47

mam zatwierdzoną instrukcję, nie bardzo chce mi się klikać wszystkie Państwa adresy bo i może już nie jest Wam to potrzebne, jeśli komuś jeszcze na tym zależy proszę o e-mail na [email protected] - z hasłem że mam przesłać instrukcję kancelaryjną - odeslę jak będę w pracy. Też się nad tym narobiłam, nie gwarantuję, że jest super, ale jest zatwierdzona w sierpniu i jak komuś się przyda to proszę bardzo. pozdrawiam
~boguśka

Napisano: 28 wrz 2012, 14:45

Wiem, że propozycja padła rok temu, ale może i ja mogłabym prosić o pomoc w sprawie instrukcji dla PCPR?
M.Ś.
~MŚ

Napisano: 12 lip 2013, 11:26

Witam wszystkich jak w temacie czy ktoś mógł by mi przesłać wzór waszej instrukcję archiwalnej z rzeczowym wykazem akt i instrukcją archiwalną.