Karta elektroniczna -błąd w nr telefonu - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 19 kwie 2018, 18:43

witam Pan złożył wniosek o przyznanie karty elektronicznej jednak pomylił się w nr telefonu dzieci. W związku z czym dzieci nie otrzymały na telefon aplikacji. Zmienione zostały nr tel. w zakładce zarządzanie kartami aktualizacja danych jednak dzieciaki do chwili obecnej nie otrzymały aplikacji. Czy ktoś z państwa miał taką sytuację proszę o informację i o wsparcie.
BASIA gops
Praktykant
Posty: 29
Od: 21 lip 2017, 14:22
Zajmuję się: ŚR/FA/ŚW


Napisano: 20 kwie 2018, 9:05

Użytkownik aplikacji, który nie dostał SMS lub maila może zgłosić się do biura pomocy mKDR pod adresem [email protected]
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 kwie 2018, 11:17

Zgadza się i kontakt był klienta ale doradzono ww. złożenie kolejnego wniosku. Jednak jak go rozpatrzyć jak my w systemie mamy karty wydane.
BASIA gops
Praktykant
Posty: 29
Od: 21 lip 2017, 14:22
Zajmuję się: ŚR/FA/ŚW

Napisano: 20 kwie 2018, 12:10

A karty udało się poprawnie zaktualizować? W zakładce "Zarządzanie kartami" przy kartach pojawia się poprawny numer telefonu i data aktualizacji danych teleadresowych?
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 kwie 2018, 15:11

tak poprawnie udało się z aktualizować
BASIA gops
Praktykant
Posty: 29
Od: 21 lip 2017, 14:22
Zajmuję się: ŚR/FA/ŚW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x