Odbiór przesyłki w systemie- błąd - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 16 kwie 2018, 12:11

Czy miał ktoś z Was taki problem, że po zalogowaniu się do systemu KDR- odbiór przesyłki, wpisuję nr koperty zewnętrznej, klikam wyszukaj a tu jest brak? Nic się nie wyświetla? Kilka razy wpisywałam ten nr koperty, by odebrać karty w systemie, a tu nic.... Miał ktoś taki przypadek? Z kim się skontaktować w tej sprawie? Proszę o pomoc :)
5-10-15
Praktykant
Posty: 38
Od: 22 mar 2017, 11:53
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 16 kwie 2018, 13:18

sprawdz czy te karty które teoretycznie powinny być w paczce mają status wysłane. Jesli nie napisz o tym do help-descu
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 16 kwie 2018, 14:43

Dzięki za pomoc!
5-10-15
Praktykant
Posty: 38
Od: 22 mar 2017, 11:53
Zajmuję się: ŚW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x