karta elektroniczna - niezarejestrowana
-
- Stażysta
- Posty: 104
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 16:48
- Zajmuję się: ST
- Kontakt:
karta elektroniczna - niezarejestrowana
Przyszedł Pan i zgłosił ze nie dostał zadnej informacji na emaila o haśle i loginie do KDR, jak mogę mu pomóc???? Dodam ze email zostal poprawnie wprowadzony na wniosku
- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: karta elektroniczna - niezarejestrowana
sprawdzić czy Pan wpisał do wniosku właściwy nr telefonu kom. zarejestrowanego w Polsce, no i adres e-mail, najczęściej pomyłka jest bądź po stronie wnioskodawcy lub obsługującego po stronie SI KDR, zawsze można to sprawdzić i poprawić w zarzadzaniu kartami popraw dane teleadresowe, dziwne ze nie dostał sms z hasłem na komórkę. Hasło też można zawsze samemu zresetować pod linkiem: https://www.mkdr.gov.pl/soh/views/signIn.htmlewcik0291 pisze: 07 paź 2019, 14:57 Przyszedł Pan i zgłosił ze nie dostał zadnej informacji na emaila o haśle i loginie do KDR, jak mogę mu pomóc???? Dodam ze email zostal poprawnie wprowadzony na wniosku
warto też aby wnioskodawca sprawdził wiadomości w spamie
a jak pisała Herka:
Aplikacja mobilna dostępna do pobrania pod adresem
https://play.google.com/store/apps/deta ... mkdr&hl=pl
jest aplikacją dla osób posiadających kartę elektroniczną. Jeżeli podczas obsługi aplikacji pojawią się problemy (np. nie można się zalogować, nie dotarł SMS aktywujący, nie działa zmiana hasła) to należy zgłosić się do obsługi technicznej mKDR. Zgłoszenie powinno zostać złożone przez właściciela karty, który ma problem z aplikacją: Zgłoszenie przesyłamy na adres mailowy: [email protected]
"To err is human, to forgive is divine"
-
- Stażysta
- Posty: 104
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 16:48
- Zajmuję się: ST
- Kontakt:
Re: karta elektroniczna - niezarejestrowana
Dziękuję bardzo za pomoc 

Oprócz karta elektroniczna - niezarejestrowana - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
karty elektroniczne i przedłużenie
Szkolenia online z obsługi SI KDR
brak wystarczających danych do automatycznego wyznaczenia terminu ważności
nie mogę wprowadzić wniosku dla członka rodziny który był już jej posiadaczem
rodzina zastępcza a wiek dziecka czy przyznać kartę
Przyszły karty i nie moge potwierdzic odbioru
zmiana nazwiska a przyznana karta
KDR przedłużenie karty
Karta elektroniczna - proszę o szybką pomoc
środki na reazlizację KDR
Kontakt do Ministerstwa dot. realizacji Karty Dużej Rodziny
Wielu nie odbiera KDR w formie tradycyjnej
opłata za 3 duplikaty KDR
Raport R01
Koszty realiacji Karty Dużej Rodziny
Przysługujące koszty za domówienie KDR