Przyszły do nas dwie karty z błędnymi danymi (to ta sama sprawa), mimo że zaraz po ich przyznaniu anulowałem je w SI KDR (błędna data ważności) i wystawiłem prawidłowe dane.

Adnotacja, że to karty anulowane była w SI KDR na spisie kart wysłanych do nas. Rzecz jasna, te prawidłowe też zostały wysłane w tej jednej kopercie. Co zrobić z taką niespodziewaną nadwyżką?

Obcięcie rogów i wręczenie wnioskodawcy chyba załatwi sprawę? Tylko czy klikać na te karty po wydaniu i dołączać je w ten sposób do potwierdzenia odbioru, a poniżej zrobić jakąś adnotację, ewentualnie, aby wnioskodawca oświadczył, że ma świadomość, że to anulowane karty?
Jeżeli - tak hipotetycznie - zauważyłbym błąd już po przysłaniu kart, to wówczas robię reklamację, ale daję też rodzinie te błędne karty (oczywiście po anulowaniu w SI KDR) z obciętym rogiem?
