KARTY ELEKTRONICZNE-PILNE
-
- Praktykant
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 lip 2024, 12:02
- Zajmuję się: SR,FA,KDR...
- Kontakt:
KARTY ELEKTRONICZNE-PILNE
Strona wraz z dziećmi mają przyznane Karty tradycyjne w roku 2016. Nie składał wtedy o kartę elektroniczną. A teraz chce wyświetlić swoją i dzieci karty w aplikacji mObywatel. Czy mogę zrobić to sama?, czy musi złożyć wniosek o karty elektroniczne? czy wystarczy na oświadczeniu że wnosi o aktualizowanie? Dzięki
-
- Praktykant
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 lip 2024, 12:02
- Zajmuję się: SR,FA,KDR...
- Kontakt:
Re: KARTY ELEKTRONICZNE-PILNE
Czy nikt nie ma takiego przypadku
-
- Referent
- Posty: 422
- Rejestracja: 15 maja 2019, 10:25
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: KARTY ELEKTRONICZNE-PILNE
W jaki sposób można uzyskać dostęp do zakładki „Moi bliscy” w KDR w aplikacji mObywatel – w jaki sposób rodzic oraz małżonek rodzica może wyświetlać KDR pozostałych członków rodziny w swojej aplikacji mObywatel?
Możliwość wizualizacji KDR pozostałych członków rodziny w aplikacji mObywatel przez rodziców oraz małżonków rodziców związana jest z koniecznością dodania informacji nt. wizualizacji kart dla danego członka rodziny w systemie służącym do obsługi wniosków KDR w gminie. Umożliwienie wyświetlania kart w zakładce „Moi bliscy” następuje w drodze wniosku (obecnie w części III wniosku lub poprzez złożenie załącznika ZKDR-04). To we właściwości organu właściwego (urzędu gminy, ośrodka pomocy społecznej) pozostaje decyzja co do sposobu realizacji zapotrzebowania rodziców i małżonków rodziców na wizualizacje kart pozostałych członków rodziny w zakładce „Moi bliscy” w KDR w aplikacji mObywatel, jeżeli ta zakładka nie jest dostępna. Jeżeli rodzicowi lub małżonkowi rodzica w KDR w aplikacji mObywatel nie wyświetla się zakładka „Moi bliscy”, zachęcamy do kontaktu z organem, który przyznał KDR w celu uzupełnienia niezbędnych danych w systemie służącym do obsługi wniosków KDR.
https://www.gov.pl/web/rodzina/aplikacja-mkdr
róbta co chceta
my ostro braliśmy ZKDR-04 na początku, ale teraz bardzo rzadko, jednak głównie robimy od ręki
Możliwość wizualizacji KDR pozostałych członków rodziny w aplikacji mObywatel przez rodziców oraz małżonków rodziców związana jest z koniecznością dodania informacji nt. wizualizacji kart dla danego członka rodziny w systemie służącym do obsługi wniosków KDR w gminie. Umożliwienie wyświetlania kart w zakładce „Moi bliscy” następuje w drodze wniosku (obecnie w części III wniosku lub poprzez złożenie załącznika ZKDR-04). To we właściwości organu właściwego (urzędu gminy, ośrodka pomocy społecznej) pozostaje decyzja co do sposobu realizacji zapotrzebowania rodziców i małżonków rodziców na wizualizacje kart pozostałych członków rodziny w zakładce „Moi bliscy” w KDR w aplikacji mObywatel, jeżeli ta zakładka nie jest dostępna. Jeżeli rodzicowi lub małżonkowi rodzica w KDR w aplikacji mObywatel nie wyświetla się zakładka „Moi bliscy”, zachęcamy do kontaktu z organem, który przyznał KDR w celu uzupełnienia niezbędnych danych w systemie służącym do obsługi wniosków KDR.
https://www.gov.pl/web/rodzina/aplikacja-mkdr
róbta co chceta

Oprócz KARTY ELEKTRONICZNE-PILNE - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
sprawozdanie CAS
CZY PRZYSŁUGUJĄ KDR
Proszę o szybką odpowidż.
Zmiana miejsca zamieszkania- wybór osoby, a rodziny.
KDR- śmierć dziecka po złożeniu wniosku
Ponawiam pytanie
KDR - rodzinny Dom Dziecka
informacja
ograniczone prawa rodzicielskie pod nadzorem kuratora
Ciężki temat archiwizacja
dorosłe dzieci a rodzina zastępcza
KDR DLA RODZICA
wzór decyzji KDR
PISMO sprzęt KDR
Wniosek elektroniczny
Czy druk ZKDR-03 wypełnia rodzic przy nowym członku rodziny?