Kdr literówka w nazwisku dzieci a zamiast ą - nie wnosiono o przyznanie dla nich kart - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 12 lut 2020, 11:20

Mam problem wprowadziłam wniosek kdr do systemu zatwierdzialam, sprawa jest na etapie produkcji kart. Mam tylko taki problem że w przypadku dzieci (nie wniesiono o przyznanie ich kart, poniewaz niespelniaja warunków ustawy) popełniłam literówkę w nazwisku ich w jednym przypadku a w drugim w matki a zamiast ą czy da się to jakoś poprawić? help help....
Gopsik1234567
Referent
Posty: 267
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR


Napisano: 12 lut 2020, 12:18

Co prawda poniższa treść była napisana jeszcze przed modyfikacją systemu, ale dalej powinna być aktualna :D

Zamówienie karty z błędnymi danymi (błędne dane na karcie) co robić? Kiedy kartę powinniśmy anulować, zaktualizować i kiedy złożyć reklamację?
Herka pisze:Poniżej wyjaśnienie co zrobić w przypadku zamówienia na błędną kartę.
Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.
Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.
Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
Proces REKLAMACJI powinien zostać rozpoczęty tylko jeżeli błąd pojawił się przy produkcji kart. Błędne dane przy zamówieniu NIE są powodem do składania reklamacji. Reklamację składa się np. gdy karta podczas transportu została złamana, wypadła z koperty podczas transportu, druk jest nieczytelny.
Temat: viewtopic.php?f=57&t=207259922
Dodatkowo przydatne:
viewtopic.php?f=57&t=207267256 – błędna data ważności
viewtopic.php?f=57&t=207257837 – błędnie wpisane nazwisko
viewtopic.php?f=57&t=207267289 – błąd w numerze PESEL (wow)
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207262255 – błędna data przyznania
Ciekawostka: Przy zamówieniu tylko 1 formy karty tradycyjnej, która będzie miała status w produkcji to nie możemy anulować karty, dopiero po otrzymaniu przesyłki będziemy mogli to zrobić. Możemy anulować kartę tradycyjną ze statusem „w produkcji” ale tylko pod warunkiem, że była jednocześnie zamawiana elektroniczna i elektroniczna ma status „wydana”. Wtedy możemy taką kartę anulować zarówno tradycyjną i elektroniczną. Jeśli natomiast zamawiałeś tylko tradycyjną i jest ona w produkcji, to niestety trzeba poczekać aż ją wyprodukują.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 12 lut 2020, 12:24

Literówka wkradła się w nazwisku dzieci, w których nie wniesiono o wydanie kart jak to poprawić gdy wniosek jest zatwierdzony?
Gopsik1234567
Referent
Posty: 267
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 13 lut 2020, 9:22

Gopsik1234567 pisze:
12 lut 2020, 12:24
Literówka wkradła się w nazwisku dzieci, w których nie wniesiono o wydanie kart jak to poprawić gdy wniosek jest zatwierdzony?
jak dzieci nie otrzymują KDR to takiej małej literówki chyba bym nawet nie zauważył ;) na szczęście kdr to ni usc ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x