"Zawieszony" wniosek - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 11 lut 2020, 11:21

Od kilku dni obserwuję spore trudności w działaniu systemu SIKDR. Wczoraj udało mi się wprowadzić dane jednego wniosku i je zweryfikować w systemach zewnętrznych. Przy rozpatrywaniu wniosku/ przyznawaniu kart - wszystko się zawiesiło. Obecnie rodzina nie posiada numeru w SIKDR (komunikat: brak rodziny w systemie, osoby wyświetlają się ale nie ma możliwości ponownego przyznania statusu: przyznanie/zgoda na dodatkowy rodzaj karty- okienko nie jest aktywne. Żeby nie było łatwo w rozwinięciu danych członków rodziny karty mają status w produkcji. Co zrobić?
Część funkcjonalności systemu jest dla mnie zupełnie niedostępna...np wszystkie wnioski w obsłudze.
Nie otrzymałam żadnego komunikatu o pracach w systemie...
Czy ktoś ma jakiś pomysł, wiedzę, doświadczenie???
Poziom frustracji narasta wprost proporcjonalnie do wysokości sterty wniosków do wprowadzenia...
Anna Petrycka
Praktykant
Posty: 24
Od: 02 sty 2018, 15:35
Zajmuję się: KDR


Napisano: 11 lut 2020, 11:39

Nic nie pomożemy, to już sprawa dla helpdesku, pewnie system zamulił i w momencie nadmiernego obciążenia źle zapisał dane do bazy.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 11 lut 2020, 11:41

U Was system hula bez zarzutu??
Anna Petrycka
Praktykant
Posty: 24
Od: 02 sty 2018, 15:35
Zajmuję się: KDR

Napisano: 11 lut 2020, 11:45

Anna Petrycka pisze:
11 lut 2020, 11:41
U Was system hula bez zarzutu??
Teraz muli trochę, ale nie wprowadzam wniosków bo z tego co wczoraj/dziś czytam na forum są problemy jakieś.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x