Witam,
1.Pani miesiąc temu złożyła wniosek, zmiana była w nazwisku oraz w adresie zamieszkania. Do tego chciała kartę dla swojego małżonka. Po zatwierdzeniu wniosku. Zamówiłam karty - u pana przeszło normalnie, tylko u pani miałam komunikat, że karta tradycyjna jest przyznana a elektroniczna dopiero po unieważnieniu karty tradycyjnej. Karty przyszły mi w piątek gdy dałam wydaj karty znikła mi pozycja w zamówieniach żeby domówić tą elektroniczną, czyli automatycznie system zrobił to za mnie. Moje pytanie jest takie, czy ta pani musi zapłacić za tą kartę mimo iż we wniosku dałam jako " osoba która była posiadaczem karty - zmiana danych na karcie"? ( u małżonka zaznaczyłam uzupełnienie rodziny , ale chyba miałam dać nowa rodzina?)
Czy muszę wysłać pismo do gminy gdzie miała kartę wydaną dot. anulowania ?
2. Mam nową rodzinę którzy się przeprowadzili, mieli wydane karty w innej gminie, co wtedy zaznaczam na wniosku? nowa rodzina czy byli posiadaczami jako zmiana danych?