Nie pozostaje ci nic innego jak napisać do Helpdesku z prośbą o szczegółowy raport z wniosków np. od lipca do dnia dzisiejszego z numerem rodziny/numerem wniosku.AD1988 pisze:żaden wniosek nie został z poprzedniego i następnego miesiącaa przypisałam daną osobę to istniejącej już rodziny,
Zainspirowany tym postem pomyślałem, a sprawdzę choć zawsze wszystko mam pod kontrolą, a tu co się okazało lipiec, sierpień nie pasująmichu95 pisze:Maila wyślij bo kont jeszcze chyba nie zakładają. Szybciej mailowo będzie, albo telefonicznie, tylko przez tel nie sądzę by ktoś z miejsca ci takie dane sprawdził.
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: [email protected]
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.
PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.