KDR wysłane pomyłkowo w inne miejsce przez PWPW, proszę o po - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 24 cze 2019, 9:09

Witam, bardzo proszę o pomoc, nigdy nie miałam takiej sytuacji, nie wiem co robić.

Już dłuższy czas nie przychodziły do nas Karty Dużej Rodziny, w piątek dotarły, ale tylko część. Według dołączonej listy ilość Kart się zgadza, ale niestety wcześniejsze Karty nie doszły. Zadzwoniłam Dzisiaj do PWPW i Pan powiedział, że zostały wysłane, ale pomyłkowo do innego Ośrodka we Wrocławiu.
Powiedział ,żeby złożyć reklamację, wtedy będą działać. Wszystko wydawałoby się proste...ale w systemie nie da się wprowadzić żadnych Kart w zakładce reklamacji.Jak mogę złożyć reklamację na przesyłkę , która fizycznie nie doszła? Czy ktoś miał taka sytuację? Co robić?
KaKa4321
Praktykant
Posty: 32
Od: 06 cze 2017, 9:19
Zajmuję się: KDR, SR, CP


Napisano: 24 cze 2019, 9:50

Ja bym zgłosił to do Helpdesku KDR - SoftIQ. Jak założyć konto jest informacja przy logowaniu do modułu SI KDR i tam dokonałbym tego typu zapytania, ponieważ to sprawa techniczna i nie wynikająca w żaden sposób z twojej winy. Ciekawe czy ktoś w ogóle przewidział taką sytuację. Ja o takim przypadku nieprawidłowego dostarczenia kart nie czytałem jeszcze na tym forum, a śledze je praktycznie 3 lata (dział KDR). Tak na zdrowy, chłopski rozum to PWPW powinno to wyjaśnić i jeżeli źle wysłali karty to je odzyskać tak abyś ty je otrzymała, ale wiadomo kończy się tym, że to my musimy poprawiać czyjeś błędy i składać reklamacje, ale od czego? od nieuzyskanych kart?

Dla PWPW RODO chyba nie istnieje, co z ochroną danych osobowych? Przecież były one przetwarzane przez osoby do tego nieuprawnione tj. inny Ośrodek. Na kartach znajdują się imiona, nazwiska, PESELE osób.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 24 cze 2019, 10:01

masz rację Michu natomiast zawsze można skontaktować się tez z tym Ośrodkiem do którego to poszło i dogadać się z nimi co do przesłania tych Kart wam, ich tez nie bawi to kukułcze jajo :p
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 cze 2019, 10:05

ubu pisze:masz rację Michu natomiast zawsze można skontaktować się tez z tym Ośrodkiem do którego to poszło i dogadać się z nimi co do przesłania tych Kart wam, ich tez nie bawi to kukułcze jajo :p
Można i dla świętego spokoju tak zrobić, ale moim zdaniem tą sprawę powinno wyjaśnić PWPW we własnym zakresie... Cyrk.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 24 cze 2019, 10:09

hehe dokładnie nie nasz cyrk i nie nasze małpy natomiast czasem nie warto sobie niepotrzebnie utrudniać życia, no chyba ze chcemy przetrzeć szlaki dla innych :D
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 25 cze 2019, 12:59

Udało mi się dzisiaj złożyć reklamację przez system, dzięki bardzo miłej Pani z infolinii KDR, tel. 32 72 32 672. Protokół reklamacyjny trzeba dodatkowo przesłać do PWPW. Mam nadzieję, że Karty w końcu do nas dotrą ... ;)
KaKa4321
Praktykant
Posty: 32
Od: 06 cze 2017, 9:19
Zajmuję się: KDR, SR, CP

Napisano: 14 sie 2019, 12:19

właśnie dostałam od jednej rodzinki dwie karty z prośbą o reklamację, ponieważ nie działają, szukam wskazówek na forum ale nic nie znalazłam konkretnego - jakieś wskazówki co zrobić? nie widzę nigdzie w systemie możliwości złożenia reklamacji... każdy panel dot. reklamacji działa, jakby już ta reklamacja miała być wprowadzona, no obłęd :lol:
rikli
Referent
Posty: 408
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 14 sie 2019, 13:40

Ja walczę o zagubiona kartę już od kilku miesięcy, bez skutku. Jedna zaginiona karta, sprawa została skierowana do Ministerstwa przez obsługę Helpdesku.
kacperbla561
Praktykant
Posty: 4
Od: 23 kwie 2018, 8:29
Zajmuję się: PS/KDR/DM/DE

Napisano: 14 sie 2019, 15:15

Dodzwonić się do nich nie idzie, odpisali mi coś takiego:
Złożenie reklamacji ilościowej i jakościowej w ramach systemu SI KDR możliwe jest tylko po odpowiednim zaznaczeniu tego w systemie podczas odbioru przesyłki.

Karta, aby była aktywna musi posiadać status 'Wydana'. Prosimy o sprawdzenie tego statusu poprzez zakładkę 'Zarządzanie kartami'. Jeśli karta widnieje z takim statusem, oznacza to, że działa, jest aktywna i można się nią posługiwać. System ma 24 godziny od momentu wydania na aktywowanie jej.
Dodatkowo partnerzy KDR także muszą zaktualizować bazę nowych kart u siebie. Najprawdopodobniej jest to kwestia po stronie danego partnera. Proszę sprawdzić kartę w innych punktach.
Szkoda, że właścicielom karty działa karta elektroniczna w tych samych punktach w których plastikowa nie działa - dawno już wydana... a dostali oni pismo Z MINISTERSTWA żeby zgłosili do nas reklamację :) cyrk, cyrk...
rikli
Referent
Posty: 408
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x