KLIENT WYCOFAŁ PISEMNIE WNIOSEK - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 19 lut 2018, 17:40

Witam, proszę o udzielenie informacji czy mam wydać decyzję umarzająca postępowanie w przypadku gdy klient wycofał pisemnie wniosek (bo karty mu nie przysługują) czy nic z taką sprawę dalej nie robię.
OPSM
Stażysta
Posty: 87
Od: 15 sty 2018, 23:49
Zajmuję się: kdr, stypendia, pomost


Napisano: 20 lut 2018, 9:24

Jeżeli wniosek został już wprowadzony do SI KDR można w obsłudze sprawy w zakładce decyzji jako wynik rozpatrzenia dla każdej pozycji wniosku wprowadzić 'nie rozpatrzono' i zatwierdzić.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 lut 2018, 10:47

Ale czy mam wydać decyzję umarzającą postępowanie na wniosek strony?
OPSM
Stażysta
Posty: 87
Od: 15 sty 2018, 23:49
Zajmuję się: kdr, stypendia, pomost

Napisano: 09 mar 2018, 10:31

OPSM pisze:Ale czy mam wydać decyzję umarzającą postępowanie na wniosek strony?
tak,
system systemem - a nas obowiązuje jeszcze ustawa, gdzie należy wydać decyzję administracyjną
gops18
Praktykant
Posty: 13
Od: 08 sty 2018, 16:29
Zajmuję się: ŚW, ŚR

Napisano: 12 mar 2018, 12:00

Ktoś jeszcze z Was wydaje takie decyzje?
moniqe89
Stażysta
Posty: 57
Od: 04 sty 2018, 15:35
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 mar 2018, 14:45

ja wydawałam, mnie się wydaje, że w takim przypadku KPA nas normalnie obowiązuje...
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x