Komunikacja z serwisem zewnętrznym - brak połączenia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 sty 2023, 10:54

Mam taki oto komunikat:

2023-01-18 09:28:00,069 Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: [email protected]
Fax: (32) 323-13-55
Portal: https://hd.softiq.pl

Niestety postępując wg. wskazówek system nie działa. Niestety nie mogę dodzwonić się do Centrum Wsparcia. Próbowałam kilkukrotnie. Informatyk również nie potrafi pomóc w tej kwestii.
EMJOT85
Stażysta
Posty: 106
Od: 18 maja 2017, 15:04
Zajmuję się: SR/FA/SW/ŚR/DM/DE


Napisano: 26 mar 2024, 15:26

może ktoś wie, jak to zrobić??
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Od: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x