kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
iks_ps
Stażysta
Posty: 63
Rejestracja: 10 lip 2018, 18:39
Zajmuję się: PS
Kontakt:

kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: iks_ps »

Czy klienci mogą dzwonić w sprawie usterek dotyczących kart (zwłaszcza elektronicznych) na pomoc techniczną - ten nr tel z kier. 32, jak do tej pory, tj. przed 01.04.2019? Jeśli nie, to gdzie mogą uzyskać pomoc?
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Rejestracja: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska
Kontakt:

Re: kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: naitsyrk85 »

heheh dobre :)
Awatar użytkownika
ubu
Podinspektor
Posty: 1760
Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: ubu »

naitsyrk85 pisze:heheh dobre :)
Mogłeś cos doradzić np. tel. do Wróżbity Mietka :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
iks_ps
Stażysta
Posty: 63
Rejestracja: 10 lip 2018, 18:39
Zajmuję się: PS
Kontakt:

Re: kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: iks_ps »

Czyli to takie pisanie/dzwonienie na Berdyczów, ewentualnie na San Escobar... :lol: Fajnych czasów dożyliśmy. :o
domi26
Stażysta
Posty: 141
Rejestracja: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR
Kontakt:

Re: kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: domi26 »

A help desk dla klientów pod adresem: [email protected] działa?
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Rejestracja: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska
Kontakt:

Re: kontakt na infolinię/pomoc techniczną KDR dla klientów

Post autor: naitsyrk85 »

iks_ps pisze:Czy klienci mogą dzwonić w sprawie usterek dotyczących kart (zwłaszcza elektronicznych) na pomoc techniczną - ten nr tel z kier. 32, jak do tej pory, tj. przed 01.04.2019? Jeśli nie, to gdzie mogą uzyskać pomoc?

NAJLEPSZE JEST TO, ŻE MINISTERSTWO PO PROSTU "OLAŁO" URZĘDY REALIZUJĄCE KARTĘ...
brak poocy technicznej dla urzędów,
brak powiadomień o odbiorze karty
czy infolinia dla klientów działa...pytanie za milion....adres wskazuje na skrzynkę ministerialną,....a jak to wygląda nikt do końca nie wie..
Ja bym klientowi podał ten adre, który sugerowała ministrostwo czyli własnie [email protected] i konie tamatu, czy działa czy nie to nie nasz problem...w razie problemów niech klienci dzwonią do ministerstwa...

Oczywiscie pierwsze sprawdzić czy prawidłowy był we wniosku telefon i adres e-mail...
ODPOWIEDZ