kontrola - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 17 lut 2015, 15:25

Witam, miał już ktoś kontrole?
Jak to wygląda? Jestem początkującą asystentką (od lutego)
asia11

Napisano: 17 lut 2015, 19:25

Pracujesz miesiąc i już masz mieć kontrolę? Z UW?
Czy może kierownik tak tylko straszy?

Ogólnie musisz mieć papriery w porządku, tzn. że w każdej teczce musi być zgoda rodziny na spółpracę albo orzeczenie sądu nakazujące współpracę rodziny z ar;
plan pracy z rodziną (jezli zdązyłaś już jakiś stworzyć, ewentualnie powiesz, że jestes z rodziną na etapie kształtowania celów);
musi być karta pracy z rodziną - czyli katra wizyt (dobrze jak masz jeszcze jakiś papier, gdzie zapisujesz co robiłaś z rodziną podczas wizyty)
i koneicznie karta czasu pracy ar (gdzie zapisujesz co każdego dnia robisz, w jakich godzinach). I to jest ustawowe minimum.
Do tego w teczkach składujesz notatki służbowe, korespondencje z instytucjalmi itp.
To w sumie chyba tyle z twojej strony.
Plush

Napisano: 17 lut 2015, 19:40

Kierownik mówi, że nie chce kłopotów z nowym zawodem, jak przyjmie jakieś środki z ministerstwa (wcześniej nie było w gminie asystenta)

Dzięki za odpowiedź, ale gdzie jest w ustawie mowa o karcie pracy z rodziną, karcie czasu pracy? Plan pracy, zgoda na współpracę i okresowa ocena nie rzadziej niż na pół roku, tyle znalazłam - reszta to biurokracja.
asia11

Napisano: 17 lut 2015, 20:12

Art. 15 ust.1 pkt. 14 prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną - nic innego jak karta pracy z rodziną, na której rodzina podpisuje Ci sie, że odbyłaś wizytę do tego na odrębnej karcie działań możesz pisać co robiliście, o czym gadaliście podczas wizyty.

Co do karty czasu pracy, wiem że podczas kontroli jest wymagana, bo mamy zadaniowy czas pracy i na dobrą sprawę nie idzie nas skontrolować co robimy jak wyjedziemy w teren i dzięki niej mamy papier, że pracujemy tyle godzin, ile wyznacza nam umowa.