Koordynator do spraw dostępności
- MartaW
- Referent
- Posty: 492
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 12:09
- Zajmuję się: wszystkim
- Kontakt:
Koordynator do spraw dostępności
Napiszcie proszę, jak rozwiązano u Was kwestię funkcji koordynatora do spraw dostępności. Czy stworzono osobne stanowisko, czy ktoś otrzymał dodatkowy zakres obowiązków?
Kto pyta, nie błądzi.
-
- Podinspektor
- Posty: 1587
- Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
- Zajmuję się: płace, księgowość
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
dopiero się zastanawiamy, ale chyba jeden z pracowników dostanie to w zakresie swoich obowiązków;będziemy to jeszcze konsultować z prawnikiem, który jest aktualnie na chorobowym;nic tylko dodają roboty 

-
- Stażysta
- Posty: 153
- Rejestracja: 08 sie 2018, 12:21
- Zajmuję się: PS
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
U nas dostał to sekretarz 

-
- Inspektor
- Posty: 2403
- Rejestracja: 05 sie 2016, 9:20
- Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM
- Lokalizacja: woj. pomorskie
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
u nas to stanowisko powierzono osobie w urzędzie miasta
-
- Stażysta
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 cze 2021, 9:46
- Zajmuję się: wszystko co możliwe
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
Podobno teraz potrzebny jest tłumacz migowy udostępniony na stronie bo inaczej są kary, czy to prawda?
- thorgal70
- Referent
- Posty: 472
- Rejestracja: 16 lis 2016, 13:39
- Zajmuję się: Wszystkim i niczym
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
Koordynator musi być w gminie/starostwie, jednostki podległe nie muszą mieć koordynatora, ale mogą.
Moim zdaniem koordynator powinien mieć cały etat na koordynowanie spraw dot. dostępności, bo to jest duży zakres obowiązków/wiedzy, więc przydałby się specjalista. Znając jednak realia, koordynatorem zostaje obecny pracownik i dorzuca mu się dodatkowe obowiązki, mam nadzieje jednak że każdy dostanie dodatek do wynagrodzenia.
Moim zdaniem koordynator powinien mieć cały etat na koordynowanie spraw dot. dostępności, bo to jest duży zakres obowiązków/wiedzy, więc przydałby się specjalista. Znając jednak realia, koordynatorem zostaje obecny pracownik i dorzuca mu się dodatkowe obowiązki, mam nadzieje jednak że każdy dostanie dodatek do wynagrodzenia.
Od 6 września 2021 r. klient może złożyć skargę do Prezesa PFRNO na brak dostępności w danym zakresie. Wtedy jednostka dostaje czas na usunięcie bariery, jeśli tej bariery nie usunie w określonym czasie może zostać nałożona grzywna 50 000 zł, a za wielokrotne niewykonanie zaleceń 200 000 zł.świadczenia500+ pisze: 24 sie 2021, 11:38 Podobno teraz potrzebny jest tłumacz migowy udostępniony na stronie bo inaczej są kary, czy to prawda?
Z poważaniem
-
- Stażysta
- Posty: 110
- Rejestracja: 17 cze 2021, 9:46
- Zajmuję się: wszystko co możliwe
- Kontakt:
Re: Koordynator do spraw dostępności
Dzięki za odpowiedź. Teraz zaczęły się szkolenia w tej kwestii więc trzeba będzie skorzystać 

Oprócz Koordynator do spraw dostępności - Kadry przeczytaj również:
Nagroda jubileuszowa
inwentaryzacja
stanowisko urzednicze, pierwsza umowa?
kontrola zarządcza
Zgoda na przetwarzanie danych
klub senior + zatrudnienie kierownika
prawa pracownika w okresie ochronnym
dyplom dla asystenta rodziny
świadczenie rehabilitacyjne
czy można skorzystać ze zwolnienia za składni FP
nagroda jubileuszowa
ZFŚS i szczepionki
Co z etatem opiekunki
służba przygotowawcza
ogłoszenie o naborze
ekwiwalent za urlop