Dzień dobry!
Jestem nowa w stypendium i mam takie zapytanie:
Czy jest jakieś ograniczenie co do wypłaty stypendium szkolnego za rok szkolny (maksymalna kwota)?
Bo przeczytałam, że "Łączna wartość stypendium szkolnego w danym roku szkolnym (bez względu na terminy wypłat) nie może przekroczyć dwudziestokrotności zasiłku rodzinnego na dziecko w wieku 5–18 lat, czyli będzie to kwota 2640 zł, a dla słuchaczy kolegiów – 2376 zł."
Czyli jeżeli Pani Kowalska za okres wrzesień-grudzień pobrała świadczenie w wysokości 2604,00 zł to za okres styczeń-czerwiec zostaje jej tylko 36 zł? Czy źle to rozumiem?
Drugi przypadek: jeżeli kwota w drugim półroczu (styczeń-czerwiec) dla pana Nowaka wynosi 3906,00 zł (pięcioro dzieci, miesięcznie po 130,20 zł) to jeżeli nazbiera faktury na całą kwotę to wypłacam mu całość (3906,00 zł)??
Pozdrawiam
Maksymalna wysokość stypendium
-
- Praktykant
- Zajmuję się: DM/DE/S
- Kontakt:
-
- Stażysta
- Zajmuję się: już chyba wszystkim ;)
- Kontakt:
Re: Maksymalna wysokość stypendium
Stypendium szkolne nie może być niższe miesięcznie niż 80% kwoty, o której mowa w art. 6 ust.2 pkt2 ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych i nie może przekraczać miesięcznie 200% kwoty, o której mowa wart.6 ust.2 pkt2 ustawy z dnia 28listopada 2003r. oświadczeniach rodzinnych.
Nie wiem skąd dwudziestokrotność
Na podstawie powyższego art. 90d ust. 9 ustawy o systemie oświaty - nie może MIESIĘCZNIE być niższe niż 99,20 zł (80% z 124,00 zł) i nie wyższe niż 248,00 zł (200% z 124,00 zł).
Nie wiem skąd dwudziestokrotność

Na podstawie powyższego art. 90d ust. 9 ustawy o systemie oświaty - nie może MIESIĘCZNIE być niższe niż 99,20 zł (80% z 124,00 zł) i nie wyższe niż 248,00 zł (200% z 124,00 zł).
Oprócz Maksymalna wysokość stypendium - Stypendia przeczytaj również:
jak ogarnąc nienależnie pobrane stypendium???
Jakie decyzje wydać ? Proszę o pomoc
faktury
Proszę o poradę
proszę o radę
jak obliczyć dochód
Prosze o radę