miły gest - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 28 maja 2015, 17:42

Ale mdłe posty.
Klientami dzieci nie nakarmisz.

Najlepszym egzaminem dla socjalnego jest trudny i nieuprzejmy klient. Relacje między socjalnym a klientem nie mogą być zbyt bliskie i serdeczne. Na zaproponowaniu kawy i uprzejmości (z obu stron) powinno się kończyć.
Ares


Napisano: 29 maja 2015, 7:44

Tak i to często pracuję w pomocy bardzo długo i niejednokrotnie klienci doceniają nas lepiej jak nasze władze gminne .
sssssss

Napisano: 29 maja 2015, 8:36

Jest mi bardzo miło a wręcz wzruszam się gdy ktoś przychodzi i mówi lub dzwoni , że dzięki mojej pomocy coś się zmieniło na lepsze. Wzruszam się właśnie ze względu na to że bywają trudni klienci, którzy pomoc odbierają jak ataki na ich wolność. A kiedy klient prawidłowo odczyta moje intencje i do tego mu w czymś pomogą, jest mi niezmiernie miło :) dla takich chwil warto się codziennie starać... :)
jolkaaa

Napisano: 29 maja 2015, 13:22

podopieczny modli sie za mnie, a drugi powiedzial, ze mnie kocha ;)
beeee

Napisano: 29 maja 2015, 14:59

Klientka upiekła ciasto - przyniosła poczęstowała. Inny Chałwę przytargał, czasem jakieś czekoladki ktoś przyniesie. Bywają podziękowania od tych, co ich się nawet dość surowo potraktuje, ale skutecznie zarazem.
zisis1

Napisano: 01 cze 2015, 9:28

Witajcie.
cieszę się, że trochę Was Kochani socjalni odpowiedziało na tego posta. Warto jest czasem się podbudować takimi dobrymi wieściami , a nie tylko bombardować się tragedią, brakiem bezpieczeństwa, różnymi atakami na Nas. Ryzyko wpisane w zawód ale przecież co dzień nie dośwaidczamy agresji. Współczucie dla Tych z Nas, którzy tego doświadczyli.
:) ja zostałam zaskoczona i to naprawde zaskoczona życzeniami imieninowymi, naprawdę bardzo "miły gest :)"
Miłego dnia.
nina 5



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x