Może jakiś zbiorowy pozew w sprawie tego bubla? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 14 sty 2016, 9:32

ubu pisze:Ministerstwo nalegało żeby program był pod nimi (już nie wnikajmy dlaczego ;) ), organizowali nawet spotkania w tym temacie :/, a twórcy programu (kto to wie według jakich kryteriów byli wybierani może lepiej nie wiedzieć ;) ) ale wyznaczono im bardzo krótkie terminy do realizacji tego wszystkiego, nic dziwnego że nie podołali temu zadaniu i nadrabiają teraz po "wdrożeniu programu" w życie, dodatkowo konkurencja czyli twórcy poprzedniego dobrego programu raczej nie będą im ułatwiać życia jak znam życie :lol: , a oni i tak nie mogli się zupełnie wzorować na poprzednim programie, mieli takie klauzule czy coś narzucone ponoć. Tracimy na tym najwięcej jak zwykle my - króliki doświadczalne :lol:
amen
ttttaaaaaa


Napisano: 18 sty 2016, 9:19

Amen w pacierzu to my mamy :lol:
hehe

Napisano: 18 sty 2016, 9:34

zgłosiłam problem do help desku, opisałam ten bubel, otrzymałam odp i status zgłoszenia jest jako rozwiązane
rozwiązane? ja się pytam w którym miejscu jest problem rozwiązany? słowo to jednoznacznie określa koniec problemów z zamawianiem kart i dublowaniem członków rodziny, a tutaj nie ma nic poprawione, nie można zamawiać kart, nie da się pracować
to jest jakieś nieporozumienie, ktoś powinien za to oberwać !
jeszcze zmienią status na zgłaszany problem że rozwiązane... no i potem się tu nie denerwuj człowieku.... !
olaolaw

Napisano: 18 sty 2016, 9:37

użytkownik rozmontowany problem rozwiązany :lol:
ubu

Napisano: 18 sty 2016, 16:08

ubu pisze:Ministerstwo nalegało żeby program był pod nimi (już nie wnikajmy dlaczego ;) ), organizowali nawet spotkania w tym temacie :/, a twórcy programu (kto to wie według jakich kryteriów byli wybierani może lepiej nie wiedzieć ;) ) ale wyznaczono im bardzo krótkie terminy do realizacji tego wszystkiego, nic dziwnego że nie podołali temu zadaniu i nadrabiają teraz po "wdrożeniu programu" w życie, dodatkowo konkurencja czyli twórcy poprzedniego dobrego programu raczej nie będą im ułatwiać życia jak znam życie :lol: , a oni i tak nie mogli się zupełnie wzorować na poprzednim programie, mieli takie klauzule czy coś narzucone ponoć. Tracimy na tym najwięcej jak zwykle my - króliki doświadczalne :lol:
Twórcy programu byli wybierani wg największej kwoty łapówki. Wygrało Asseco bo są najbogatsi, dorobili się na informatyzacji ZUS (raptem 3 mld zł).
Spokojnie, program się dopracuje, Płatnika naprawiali 15 lat.
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1521
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 18 sty 2016, 16:45

Każdy kto się w tematach choć trochę orientuje wie jak to wygląda to nie jedyna firma i program który takimi kosztami i standardami się wprowadza :evil: notatniki wydawane z friko miały pozłacane brzegi kartek :lol: to mi wystarczyło nie wspominając o innych rzeczach :roll:
ubu

Napisano: 18 sty 2016, 16:54

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie i wdrożenie systemu teleinformatycznego KDR (SI KDR) oraz świadczenie usług jego utrzymania”, znak sprawy: 5/DI/PN/2015
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej z siedzibą w (00-513) Warszawie, przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, jako zamawiający, stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, zawiadamia, że jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 6 złożona przez Wykonawcę ASSECO Poland SA, ul. Olchowa 14, (35-322) Rzeszów. Oferta uzyskała najwyższą ocenę punktową, wynoszącą 98,88 pkt.
Zastępująca
Dyrektora Generalnego
/ - / Marzenna Kołodziejak
Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego
nowapa
Podinspektor
Posty: 1085
Od: 16 gru 2014, 11:47
Zajmuję się:

Napisano: 18 sty 2016, 18:00

Pytam się PO CO było ogłaszać jakikolwiek przetarg??????? Program DZIAłAŁ!!! Nie było ŻADNYCH WYMOGÓW stworzenia nowego oprogramowania. Nowy sprzęt-niespodzianka. Nowy program niespodzianka. Wybaczcie ale śmiem twierdzic,że ktos bardzo potzrebował pieniedzy. Nie widzę żadnego racjonlanego czy prawnego uzasadnienia na dostarczanie nowego sprzętu, tworzenie nowego oprogramowania i organizowanie quasi szkoleń....żeby było śmieszniej ja nawet nie mam możłiwości napisac do helpdeska-bo imlogin z hasłem nie pasuje. Ale do programu su=ie loguje....
kotbehemot6


  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x