niepełnmosprawna samotna

Wybrane tematy:
Deputat węglowy zaświadczenie o dochodach Emerytura w marcu Potrącenie nadpłaty świadczenia uzupełniającego proszę sprawdzcie Śmierć zarządcy co dalej?
:-)
VIP
Zajmuję się: DM, DE
Kontakt:

Re: niepełnmosprawna samotna

Post autor: :-) »

Lea2021 pisze: 09 paź 2023, 13:58 jestem po szkoleniu u dr Bartłomieja Mazurkiewicza i 15% doliczamy raz, nieważne ile osób niepełnosprawnych zamieszkuje na wózku czy wymaga zamieszkiwania w oddzielnym pokoju to nie sumujemy
nie 15% tylko 15 m do powierzchni normatywnej
art. 5 ust 3

Normatywną powierzchnię powiększa się o 15 m2, jeżeli w lokalu mieszkalnym zamieszkuje osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim lub osoba niepełnosprawna, której niepełnosprawność wymaga zamieszkiwania w oddzielnym pokoju. Normatywną powierzchnię powiększa się niezależnie od liczby członków gospodarstwa domowego. O wymogu zamieszkiwania w oddzielnym pokoju orzekają powiatowe zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240 i 852).

nie ma tu żadnych wątpliwości
Maxima
VIP
Zajmuję się: DM DE
Kontakt:

Post autor: Maxima »

:-) pisze: 09 paź 2023, 14:43
Lea2021 pisze: 09 paź 2023, 13:58 jestem po szkoleniu u dr Bartłomieja Mazurkiewicza i 15% doliczamy raz, nieważne ile osób niepełnosprawnych zamieszkuje na wózku czy wymaga zamieszkiwania w oddzielnym pokoju to nie sumujemy
nie 15% tylko 15 m do powierzchni normatywnej
art. 5 ust 3