
niepełnosprawny w pracy
-
- Praktykant
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 mar 2018, 14:33
- Zajmuję się: DM
- Kontakt:
niepełnosprawny w pracy
Mam pytanko co muszę zrobić jak pracownik w trakcie zatrudnienia przynosi orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Chodzi mi o to czy muszę napisać nową informację dotyczącą czasu pracy i dodatkowego urlopu czy jest to oczywiste i należy mu się obligatoryjnie i wtedy nie muszę nic pisać? proszę o poradę w tej sprawie 

Oprócz niepełnosprawny w pracy - Kadry przeczytaj również:
umowa
WYKSZTAŁCENIE
dodatkowy urlop 10 dni dla pracownika
Raport zużycie energii elektrycznej w OPS
niezdolność do pracy PSYCHOLOGA
okresowa ocena pracownika
asystent rodziny rejestr
Dodatek stażowy podczas zasiłku chorobowego - wyliczenie za niepełny miesiąc
Praca zdalna
płatnik - błędy przetwarzania
kontrola zus, dopłata składek
umowa zlecenie
Podstawa wynagrodzenia
Norma czasu pracy
13-tka do podstawy zasiłku chorobowego
naliczenie Dodatkowego wynagrodzenia rocznego