wnioskodawca ma przyznany aktualnie dodatek do 30-06-2022r.
Teraz powinien złożyć do końca czerwca wniosek z dochodami za mc 05,04,03 2022r. oraz przedstawić wydatki poniesione / zapłacone ? za 05-2022r. ?
W treści art. 7 ust. 1c pkt 10 u.d.m., ustawodawca określił, które z informacji przekazanych przez wnioskodawcę we wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego muszą zostać potwierdzone przez zarządcę albo inną osobę uprawnioną do pobierania należności za lokal mieszkalny. Są to informacje, o których mowa w pkt 2-5 oraz 7 i 9 art. 7 ust. 1c u.d.m., które stanowią m.in.: informacje dotyczące technicznego wyposażenia zajmowanego lokalu mieszkalnego
w komentarzu do dodatku mieszkaniowego czytamy:wydatki muszą być poniesione? - żądacie potwierdzeń wpłat? np potwierdzeń z konta?