Wpisz do wywiadu o tym info. Ja postarałabym się sprawdzić wszystkie podane informacje przez klienta, który nie potwierdził ich podpisem. Czyli nr dowodu, opłaty, syt. zawodową itp. Przy ustaleniach działań dopisać, ze poinformowano klienta o tym i o tamtym...klient wyraził ustnie zgodę, czy przyjął do informacji
Sytuacja jest złożona. Pan w styczniu w połowie miesiąca otrzymał zasiłek celowy zgodnie z podaniem i jak dostał tylko te pieniądze wyjął następne pytanie pisząc że chce okulary wymienić i zmienić rower na samochód (taki typ petenta). Trafił teraz do szpitala.
TO zależy dlaczego nie podpisał i co chcesz z tym dalej zrobić. Jak mi klient nie podpisał bo się bał odmowy świadczenia bo dużo na jego niekorzyść napisałam to odczytałam mu wszystko przy kierowniczce i sporządziłam notatkę że klient został zapoznany z treścią wywiadu i zgromadzoną dokumentacją, nie zgodził się z nią i nie wyraził zgody na podpisanie. Potem szła odmowa świadczenia.