opisywanie faktur środki PFRON - Stare tematy

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 23 lip 2010, 20:54

czy może mi ktos podac konkretny przepis na podstawie ktorego opisywane sa faktury dofinansowane z ww. srodkow- chodzi mi konkretnie o zadania z rehabilitacji społecznej (bariery, ortopedia, skrt...)
z gory wielkie dzieki:)
~x:)


Napisano: 26 lip 2010, 17:17

o jakie opisywanie faktur dokładnie ci chodzi?? my ich nie opisujemy
~pcpr

Napisano: 26 lip 2010, 19:40

nie opisujecie faktur??
...dofinansowano ze środków PFRON w wysokości np 124,50 zł... np. przy pieluchach
~x:)

Napisano: 27 lip 2010, 10:46

nie. tylko jeśli ktoś odbiera później oryginał (zazwyczaj likwidacja barier architektonicznych bo na pieluchomajtki nam się nie zdarzyło) to wtedy krótkie zdanie właśnie w stylu: \"opłacono ze środków pfron w kwocie: \" i tyle ale rzadko wybierają więc się rzadko opisuje :)
~pcpr

Napisano: 27 lip 2010, 14:26

My od zawsze opisywalismy wszystkie faktury do jakich dofinansowano ( wyrobiona została pieczątka opłacono ze srodków PFRON w kwocie ......... zł). Jestesmy po kontroli i było ok. pozdrawiam
~PCPR

Napisano: 27 lip 2010, 14:34

My też opisujemy. Też mamy pieczątke. Zwracamy wszystkie oryginały. W dokumentach mamy tylko kopie potw. za zgodność.
~ŁG

Napisano: 27 lip 2010, 15:13

hmm.. u nas też kontrola była i nie czepiali się tego więc nie opisujemy. Pewnie kiedyś może się okazać, że trzeba będzie, ale póki co... :)
~pcpr

Napisano: 27 lip 2010, 18:44

no ok, my tez opisujemy wszystkie faktury.
ale dokładnie na podstawie jakiego przepisu musza byc one opisywane?
~x:)

Napisano: 28 lip 2010, 10:47

chyba że są dofinansowane ze środków publicznych
~ula

Napisano: 19 sie 2010, 14:56

Ale o co chozi ?
Kasia
~Kasia
VIP
Posty: 2001
Od: 29 mar 2007, 16:54
Zajmuję się:
Lokalizacja: Ryczywół, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x