Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
pres

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: pres »

dodzwoniłam się do Centrum Obsługi - w sprawie zmiany danych w karcie, nie trzeba anulować ani też unieważniać danej karty system po wprowadzeniu wniosku o zmianę danych, sam zrobi to z automatu :)
Basza

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: Basza »

Dostałam taką wiadomość od Help desk:

Zgodnie z oczekiwaniem MRPIPS, w wyniku poprawki, na środowisku produkcyjnym dla nowo wprowadzonych wniosków, na wszystkich ekranach, na których prezentujemy dane karty (włącznie z ekranem zamówień) – będziemy prezentować je z dużych liter.
Lena2020
Praktykant
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2016, 16:19
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: Lena2020 »

Mam pytanko!
Skończyła się ważność karty u jednego z członków rodziny, tj.: dziecka przed 18 r.ż. (źle była wprowadzona data ważności karty, bo zamiast do 18 lat, to została wpisana data ważności orzeczenia o niepełnosprawności). Teraz matka ponownie złożyła wniosek, w którym wpisała tylko to dziecko,któremu wyszła karta.
No i teraz:
wprowadzam wniosek- wpisuje wnioskodawcę, po czym to jedno dziecko. Zatwierdzam, wchodzę we wnioski do obsłużenia i wtedy zaznaczam -wniosek dla członka rodziny, który wcześniej był posiadaczem i u dzieciaka zaznaczam nowy termin ważności karty?????
Błaga pomocy, nie chcę namieszać w programie, to jest mój pierwszy wniosek.wrrrrr

Z góry dziękuje za pomoc
kolop

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: kolop »

do press: wskaż rodzinę jest w prawym górnym rogu, zakładka nazwya się rodzina, a potem masz do wyboru, wskaz rodzinę, albo wybierz rodzinę
ubu

Jeden + w nowym programie

Post autor: ubu »

Trzeba przyznać że jest też rzecz nie możliwa do zrobienia w poprzednim programie. TZN. łatwość poprawienia błędu dokonanego przez urzędnika, i to nawet takie błędy jak np. zamiana Peseli rodziców. Wystarczy anulować karty w zarządzaniu kartami, edytować dane, po czym zamówić ponownie karty :o 8-)
Lena2020
Praktykant
Posty: 3
Rejestracja: 11 lut 2016, 16:19
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: Lena2020 »

Ej błagam pomóżcie.
Chodzi o przedłużenie daty ważności karty. Wprowadziłam wniosek + dziecko któremu skończyła się ważność karty. Utknęłam na wnioski do obsłużenia... zaznaczam którą kartę chce, (wcześniej zapisuje)ale nie mogę zatwierdzić, mimo że jest wprowadzony wynik rozpatrzenia, nie wiem co robię źle. W komunikacie nieprawidłowości/ostrzeżenia jest tylko że był już taki wnioskodawca i znaleziono osobę o takim pesel.

Ratujce bo osobę którą obsługuje jest bardzo roszczeniowa.
ubu

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: ubu »

kochana siostro rozczarowanie twą osobą jest i tak nieporównywalnie mniejsze niż nasze wcześniejsze rozczarowanie programem :lol: Zapewne nie zatwierdziłaś wniosku na początku, można darować sobie generalnie przycisk zapisz, a ważne żeby naciskać zatwierdź, nawróć się do wniosku i upewnij co do zatwierdzenia, potem powinno coś ruszyć :? :D
JJL

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: JJL »

"bo zwykłe Ku...wa!! tu nie wystarczy" aaaa!!!!!!!
musiałam to wyrzucić z siebie. :cry: nie mam siły już ...... do SI KDR
pozdrawiam
ubu

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: ubu »

czy ktoś już otrzymał zamówione w nowym programie karty? Czy ktoś ma pojęcie kiedy to nastąpi? :lol:
Chris

Re: Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR

Post autor: Chris »

ubu pisze:czy ktoś już otrzymał zamówione w nowym programie karty? Czy ktoś ma pojęcie kiedy to nastąpi? :lol:

Ja czekam od 15 stycznia a widze że inni też nie dostają może te zamówienia do nich nie spłynęły? Smsy nie działały więc to też może nie działa?
ODPOWIEDZ