Pilna informacja z Ministerstwa - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 48 ]

Napisano: 21 sty 2016, 10:22

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że w dniu 19.01.2016 r. została podpisana na 6 miesięcy umowa na świadczenie usług CSIZS, w zakresie:
1) administrowania oraz usuwania Awarii i Błędów;
2) wsparcia Użytkowników.

W związku z powyższym problemy dotyczące działania usług wymiany informacji z Emp@tią, problemy z podłączeniem Terminali Mobilnych do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS), zmianę haseł w Terminalu Mobilnym itp. proszę kierować na poniższe kanały Help-desk:

Telefon: (32) 323-16-56

Poczta e-mail: hd.empatia@softiq.pl Fax: (32) 323-13-55

Portal www: hd.softiq.pl

Z poważaniem,
Paulina Siekielewska
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Departament Informatyki Wydział Systemów Teleinformatycznych Zabezpieczenia Społecznego
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 21 sty 2016, 10:37

również dostaliśmy taką informację z ministerstwa, pytanie moje : co w związku z tym mamy zrobić ? proszę o pomoc ...
gopsianka
Referent
Posty: 470
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:

Napisano: 21 sty 2016, 10:38

No pisać pod ten adres wszelkie błędy z działaniem Empatii.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 sty 2016, 10:47

Przepraszam ale czegoś nie rozumiem :lol: To oni dopiero teraz zawierają umowę serwisową :?: :o :shock:
Tom.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 10869
Od: 09 mar 2005, 16:10
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Lokalizacja: PL

Napisano: 21 sty 2016, 10:50

od stycznia przeprowadzają testy empatii a wdrożenie pewnie planują na 2017 r :)
mops2

Napisano: 21 sty 2016, 10:50

Tom. pisze:Przepraszam ale czegoś nie rozumiem :lol: To oni dopiero teraz zawierają umowę serwisową :?: :o :shock:
nie dziw sie to jest Polska :)
masterm

Napisano: 21 sty 2016, 11:10

Umowa z poprzednim wykonawcą Empatii, tj. Asseco, skończyła się w październiku ub. roku. Teraz jest nowy. Nie pozostaje nic innego jak pisać zgłoszenia na podane namiary.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 sty 2016, 11:36

Przyszło na CAS sprawozdanie odnośnie problemów z empatią. Odpowiedź, TAK są problemy, nalezy wskazać wyłącznie gdy w ogóle nie udało się pozyskać danej informacji. Jak udało się raz na 10 razy tzn, że problemów nie ma :lol:
Tom.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 10869
Od: 09 mar 2005, 16:10
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Lokalizacja: PL

Napisano: 21 sty 2016, 11:38

Tom. a wrzuciłbyś to sprawozdanie? Jakie tam dokładnie pytania są?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 21 sty 2016, 11:51

To jest w formie tabeli:

Problemy z podłączeniem do systemu (CSIZS)
Opis problemu
Czy został rozwiązany
(odpowiedz: Tak/Nie)

Problemy związane z całkowitą niemożnością pozyskania danych i informacji z Ministerstwa Finansów oraz ZUS
Całkowita niemożność pozyskania danych i informacji z:

Ministerstwa Finansów
(odpowiedz: Tak/Nie)

ZUS
(odpowiedz: Tak/Nie)

Jednostki właściwe z obszarów:
pomoc społeczna
świadczenia rodzinne
fundusz alimentacyjny
mops2



  
Strona 1 z 5    [ Posty: 48 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem