Pilna informacja z Ministerstwa - Świadczenia rodzinne

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 48 ]

Napisano: 22 sty 2016, 10:39

trollu masz jakąś dziwną ustawę:
5. W przypadku braku możliwości samodzielnego uzyskania przez organ
właściwy lub marszałka województwa informacji lub zaświadczeń, o których
mowa w ust. 1 pkt 1–4
, z przyczyn nieleżących po stronie organu właściwego lub
marszałka województwa, organ właściwy lub marszałek województwa
prowadzący postępowanie w sprawie świadczeń rodzinnych wzywają osobę,
o której mowa w art. 23 ust. 1, do dołączenia tych informacji lub zaświadczeń

a ust. 1 mówi:
Organ właściwy oraz marszałek województwa prowadzący
postępowanie w sprawie świadczeń rodzinnych są obowiązani do samodzielnego
uzyskania od organów podatkowych lub ministra właściwego do spraw
finansów publicznych, organów emerytalno-rentowych oraz z rejestrów
publicznych, drogą elektroniczną, za pośrednictwem ministra właściwego do
spraw rodziny, lub drogą pisemną

wskaż mi brak możliwości wystąpienia droga pisemną do ZUS bo nie działa empatia.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20579
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:


Napisano: 22 sty 2016, 11:03

hmmmm skończył się tusz do drukarki :D papier ksero, koperty, kasa na znaczki :)
..... mam szczęście, jestem człowiekiem......
Sipera
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 635
Od: 15 kwie 2014, 8:47
Zajmuję się: ŚR, SW, DS, Za życiem, czyste powietrze, DM i DE, i wszystko co się z tym wiąże włącznie z wydawaniem decyzji, sporządzaniem list wypłat i sprawozdań

Napisano: 22 sty 2016, 11:10

tylko czy to jest "z przyczyn nieleżących po stronie organu właściwego"
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20579
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 22 sty 2016, 11:40

a to nie wina tuska?
Tom.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 10873
Od: 09 mar 2005, 16:10
Zajmuję się: SR, CP, dodatki paliwowe ;)
Lokalizacja: PL

Napisano: 22 sty 2016, 11:42

Tuska i Kopacz!
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20579
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 22 sty 2016, 12:10

Sipera pisze:hmmmm skończył się tusz do drukarki :D papier ksero, koperty, kasa na znaczki :)
Skończył się tusz? Są długopisy i ołówki
Nie ma papieru ksero? Jest zeszyt w kratkę
Nie ma kopert? Włóż w koszulkę
Nie ma kasy na znaczki? Zanieś osobiście (tylko nie mów że masz daleko, bo na pewno masz prywatny samochód)
:lol: :lol: :lol:
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1523
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 22 sty 2016, 12:48

ludek pisze:
Sipera pisze:hmmmm skończył się tusz do drukarki :D papier ksero, koperty, kasa na znaczki :)
Skończył się tusz? Są długopisy i ołówki
Nie ma papieru ksero? Jest zeszyt w kratkę
Nie ma kopert? Włóż w koszulkę
Nie ma kasy na znaczki? Zanieś osobiście (tylko nie mów że masz daleko, bo na pewno masz prywatny samochód)
:lol: :lol: :lol:
hehe..... wszystko się skończyło :D w ogóle niczego już nie ma 8-) jak doradza Elmer siedzę i piję kawę, przygryzam pączkiem i nigdzie się nie ruszam bo nogi mnie bolą a auto u mechanika :mrgreen:
..... mam szczęście, jestem człowiekiem......
Sipera
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 635
Od: 15 kwie 2014, 8:47
Zajmuję się: ŚR, SW, DS, Za życiem, czyste powietrze, DM i DE, i wszystko co się z tym wiąże włącznie z wydawaniem decyzji, sporządzaniem list wypłat i sprawozdań

Napisano: 22 sty 2016, 12:49

A tak z ciekawości, żeby wrócić do meritum sprawy, ktoś już próbował coś zgłaszać na nowe adresy i uzyskał jakąś pomoc? Bo my też już dziś zgłosiliśmy na nowy adres błąd nie działania Empatii, ale na razie nic.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 22 sty 2016, 13:02

Zgłaszaliśmy telefonicznie. Pani zgłoszenie przyjęła powiedziała, że oddzwoni , a ponieważ tego nie uczyniła wykonaliśmy tel. powtórnie. Pani jest zajechana zgłoszeniami, jak do tej pory je przyjmuje a rozwiązywać będzie później ( cokolwiek to znaczy).
urzędnik

Napisano: 28 sty 2016, 19:15

Nam odpisali..dość szybko, że mamy uzbroić się w cierpliwość bo system jest w fazie testowej i ze względu na dużą ilość zapytań może się blokować. Duża ilość to będzie w kwietniu a czas na testowanie ograniczony bo my nie możemy ludziom decyzji na luty robić bo czas oczekiwania na ZUS to 1 dzień a i tak wyskakuje błąd
Krak



  
Strona 4 z 5    [ Posty: 48 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x